کد خبر: ۹۲۶۴۳
۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۵/۲۹

پذیره نویسی امروز اوراق سلف ۳۰۰ میلیاردی
مدیرعامل تامین سرمایه امین خبر داد:

پذیره نویسی امروز اوراق سلف ۳۰۰ میلیاردی "ذوب" در بورس کالا

مدیرعامل تامین سرمایه امین از عرضه امروز اوراق سلف موازی ذوب آهن در دو مرحله ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیارد تومانی در بورس کالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید بداغی در خصوص عرضه اوراق سلف موازی گفت: امروز عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد تیرآهن شرکت ذوب آهن به ارزش حدود 3۰۰ میلیارد تومان در دو مرحله 200 و 100 میلیارد تومانی به منظور تامین سرمایه در گردش، با دارایی پایه تیرآهن14 انجام خواهد شد. قیمت پایه این اوراق در عرضه اولیه بر مبنای میانگین آخرین قیمت‌های تیرآهن 14 معامله شده در در بورس کالا تعیین می‌شود.

وی افزود: همچنین بازدهی این اوراق در سررسید برای سرمایه‌‎گذاران حدود 19 درصد خواهد بود.بازارگردان بر اساس مدل بازارگردانی حداقل قیمت، نقدشوندگی این اوراق را قبل از سررسید تعهد می‌کند به صورتی که طی دوره معاملاتی اوراق با نرخ سود 17.5 درصد سالانه به صورت روزشمار به علاوه قیمت پایه اوراق در عرضه اولیه بازخرید خواهد شد.

بداغی با اشاره به اینکه "ذوب" با توثیق سهام شرکت‌های مورد تایید شرکت سپرده‌گذاری مرکزی احتمال نکول اوراق را در سررسید به صفر می‌رساند،درباره عرضه مرحله سوم اوراق اجاره تامین اجتماعی نیز گفت: انتشار این اوراق با حجمی معادل 1.2 هزار میلیارد تومان با کنسرسیومی از تامین سرمایه‌ها در هفته گذشته انجام شد و بازار سرمایه با انجام این تامین مالی بزرگ در قالب کنسرسیومی از نهادهای مالی، کمک شایانی به اقتصاد داشته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ