کد خبر: ۹۳۷۰۷
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۵/۳۰

مزایای سامانه تدان برای شرکت ها ، تحلیل گران و سهامداران
مدیر ناشران بورس تهران مطرح کرد:

مزایای سامانه تدان برای شرکت ها ، تحلیل گران و سهامداران

مدیر ناشران بورس تهران با اشاره به شفاف سازی ۸ شرکت در تدان گفت: این سامانه علاوه بر ارتباط مستقیم و سریعتر ناشران و تحلیل گران، سبب می شود ناشر مکلف به پاسخگویی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طوبی دهقانی اظهار داشت: به موجب ماده 17 مکرر دستورالعمل نحوه انجام معاملات در بورس تهران اگر قیمت سهام شرکتی طی 15 روز معاملاتی متوالی با نوسان قیمت 50 درصد افزایش یا کاهش همراه شود، نماد معاملاتی متوقف شده و سرمایه گذاران و تحلیلگران می توانند از طریق کارگزاری ها، شرکت های مشاور سرمایه گذاری سوالات را در مورد وضعیت شرکت درسایت تدان مطرح کنند و ناشر در اطلاعیه شفاف سازی به این سئوالات پاسخ می دهد.

وی تصریح کرد: سامانه تدان از زیرمجموعه­ های سایت کدال است که مأموریت آن دریافت گزارشات تحلیلی از مشاوران و تحلیل­گران و پرسش ­های تحلیل­ گران از ناشران در راستای برگزاری کنفرانس خبری و هم اینک پذیرای سئوالات متعدد سرمایه­ گذاران و تحلیل­ گران است. 

دهقانی افزود: تاکنون در مورد شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران شامل پتروشیمی پردیس، ملی مس، باما، کاوه جنوب کیش، حفاری شمال، پتروشیمی جم، نفت و گاز پارسیان و پتروشیمی تبریز از طریق سامانه تدان از ناشران طرح سئوال شده است.این مسئله علاوه بر اینکه ارتباط مستقیم و سریعتر ناشران و تحلیل­ گران با یکدیگر را میسر می کند، سبب می­ شود ناشران به مسئله شفاف سازی در بازار، اهمیت ویژه ­ای داده و خود را مکلف به پاسخگویی بداند. همچنین تحلیل ­گران پاسخ سئوالات را راحت ­تر و سریعتر دریافت می ­کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ولی اله بزرگمهر | ساعت ۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۶/۳
3
0
پاسخ
سلام
لطفا پیشنهاد کنید که درروزهای بعدازعرضه اولیه به سبک بوک بیلدینگ سهام رابین خریداران تقسیم کنند چون شیوه غلطی است که هرکس زنبیل رازودتر گذاشت نوبت محفوظ وسهم رامی خرد که این شیوه دربین پیرزن های دهات هم منسوخ شده است این جز رانت وضد وبندپشت پرده اسم دیگری ندارد قطعا به قوه قضاییه گزارش می شود تا بااین شیوه بی عدالتی دربورس برخورد شودشما هم پیشناد بدهید تااصلاح کنند من ده روز برای خرید سهامی 8/30دقیقه تقاضای خرید دادم موفق به خرید نشدم
» سید رحیم موسوی | ساعت ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۹/۱۲
0
1
پاسخ
سلام از نماد قشیر ثبت سفارش انجام دادم معامله صورت نگرفت ووپول من به حساب برنگشته ونماد هم توقیف شد لطفا راهنمایی کنید تکلیف سرمایه من چه میشود آیا باید تا باز شدن نماد شب کنم ؟؟
» عفت سادات میرحسینی | ساعت ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
0
1
پاسخ
باسلام من ار سهام فروی خرید کردم از حساب کم شده ولی چیزی در پرتفوی من لحاظ نشده لطفا بگید من چکار کنم
» بهرام دستادست | ساعت ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱/۱۱
0
3
پاسخ
باسلام اینجانب مدت مدیدی است که درساعت ۸/۳۰ اقدام به خرید سهام به عنوان مثال تملت ومهان وغیره مینمایم وباوجوداینکه یقین دارم دراولین نوبت خرید قراردارم ولیکن متاسفانه هیچگونه سهمی برای بنده درنظرگرفته نمیشود که جای بسی تعجب وتامل رادارد.لطفامدنظرقراگیرددرغیراینصورت ناچارم ازطریق مراحل قانونی اقدام نمایم.متشکرم.
» صالح | ساعت ۹:۷ - ۱۳۹۹/۱/۱۶
0
0
پاسخ
باسلام
خسته نباشید
لطفا در مورد نماد " خودرو " بفرمایید کی بازگشایی می شود
چون مدت زیادیه متوقف شده است
ممنون می شوم در کانال ناظر بورس اطلاع رسانی بفرمایید
منتظرم ممنون
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ