کد خبر: ۹۴۷۸۱
۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۶/۴

برنامه های ایران خودرو برای توسعه محصولات اعلام شد
از سوی قائم مقام اجرایی مدیرعامل:

برنامه های ایران خودرو برای توسعه محصولات اعلام شد

قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو برنامه های توسعه محصولات از جمله عرضه رانا و دنا با آپشن های جدید و گیربکس اتوماتیک و افزایش ظرفیت تولید ۲۰۶ پلاس و... را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمید مردادی قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو درباره برنامه های توسعه محصولات در سال جاری گفت: پروژه های توسعه محصول هیچ گاه متوقف نمی شود و در شرایط تحریم نیز ایران خودرو به طرح های توسعه ادامه خواهد داد. برهمین اساس رانا با آپشن های جدید تاپایان سال جاری به بازار می آید. تولید رانای فعلی نیز ادامه خواهد داشت و مدل جدید با افزودن آپشن هایی به خواست مشتری تولید خواهد شد.

وی عرضه دنا با گیربکس اتوماتیک را نیز از دیگر برنامه ها برشمرد و ادامه داد: مراحل صحه گذاری این محصول نیز با ظرفیت سالانه 10 هزار دستگاه در حال انجام است و ظرف یک سال آینده به تولید تجاری خواهد رسید.

این مقام مسئول توسعه قوای محرکه را از دیگر برنامه های ایران خودرو دانست و گفت: درحال حاضر موتورهای TU5، TU3، XU7، EF7 تولید می شود که سهم بالایی در سبد تولید قوای محرکه دارند. ظرفیت تولید 206 پلاس که قابلیت های جدیدی دارد که برای مشتری جذابیت بالاتری خواهد داشت، مجهز به موتور TU3 به روزانه 400 دستگاه افزایش خواهد یافت.

مرادی ارتقای موتور ملی EF7 به سطح استانداردهای آلایندگی یورو 5 را از برنامه های مهم ایران خودرو عنوان کرد توسط شرکت تحقیقات موتور ایپکو درحال انجام است و افزود: ایران خودرو آمادگی تولید محصولات با استاندارد یورو5 را دارد.

وی ادامه داد: بخش زیادی از استانداردهای 85 گانه در محصولات ایران خودرو قابلیت اجرا دارد و برخی دیگر نیز با تاخیر و در شرایط مناسب تری به اجرا خواهد رسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ