کد خبر: ۹۵۸۵۱
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۶/۵

قالیباف تنها گزینه حل مشکلات موجود است/ جمله عجیب یک اصلاح طلب
عضو سابق شورای شهر تهران:

قالیباف تنها گزینه حل مشکلات موجود است/ جمله عجیب یک اصلاح طلب

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: اصلاح طلبان به‌خوبی به این نکته واقفند که قالیباف به‌عنوان تنها گزینه برای حل مشکلات و برون‌رفت کشور از وضعیت موجود است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مرتضی طلایی عضو سابق شورای شهر تهران با تأکید بر اهمیت شفاف‌سازی مالی در هر نهاد و ارگانی به تسنیم گفت: اصلاح‌طلبان می‌دانند قالیباف تنها گزینه مدیریتی برای عبور از بحران‌های کشور است. مسیر و جهت‌گیری شورای سوم و چهارم و مدیریت قالیباف به‌سمتی بوده که از وقوع تخلف جلوگیری کند.

وی ادامه داد: بی‌شک حسابرسی‌های انجام‌‌شده، مستندات موجود، تفریغ بودجه و حساب شرکت‌ها همه و همه بیانگر شفافی مالی در آن دوره است. درحالی که شفافیت بود متأسفانه بعضاً شاهد بهانه‌جویی‌ها و شیو‌ه‌هایی از پرونده‌سازی برای قالیباف از سوی جریانی هستیم که بعضاً کاری غیر از پرونده‌سازی ندارند.

طلایی افزود: اصلی‌ترین دلیل تقابل و ضدیت و پرونده‌سازی برای قالیباف آن است که آنها به‌خوبی به این نکته واقف هستند که وی به‌عنوان تنها گزینه برای حل مشکلات و برون‌رفت کشور از وضعیت موجود است. این موضوع موجب پریشان‌خاطری برخی شده که حضور مدیریت جهادی منافع آنها را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در دیدار اخیری که با قالیباف داشتم به‌شدت معتقد به این موضوع بود که می‌توان از تحریم‌های جدید فرصت‌های مناسبی تولید کرد و با ارائه برنامه سه‌ساله‌ای که می‌تواند تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کند به‌دنبال حل مسائل کشور و رفاه مردم است. مسلماً فردی با چنین توانمندی و ظرفیتی که می‌تواند راهکارهایی برای عبور از بحران‌ها و تبدیل کردن تهدیدها به فرصت داشته باشد نیاز امروز کشور است اما متأسفانه عده‌ای سودجو به‌دنبال تخریب این چهره هستند چرا که از برجسته و دیده شدن ایشان به‌شدت می‌هراسند.

وی با اشاره به خاطره‌ای از شورای چهارم این نکته را تأیید کرد و گفت: روزی از یکی از دوستان اصلاح‌طلب و همکار شورا علت این‌همه هجمه و تخریب قالیباف را سؤال کردم ایشان به من در یک جمله عجیب گفت: "شما که با قالیباف در تماس هستید به وی بگویید تنها یک جمله بگوید که «من قصد رئیس‌جمهور شدن ندارم»! تمام مسائل با ایشان حل می‌شود"! این موضوع نه‌تنها برای قالیباف بلکه برای مدیران باصلاحیت و توانمند از سوی منفعت‌طلبان دنبال می‌شود، پرونده‌سازی, تهمت و افترابخشی از فعالیتهای علیه مدیریت جهادی است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ