کد خبر: ۹۵۹۱۷
۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۶/۷

جهش ۵۴ درصدی فروش شرکت تازه وارد بورس با بازدهی ۶۰ درصدی سهام
برای ماه گذشته اعلام شد:

جهش ۵۴ درصدی فروش شرکت تازه وارد بورس با بازدهی ۶۰ درصدی سهام

پتروشیمی پارس که زمان عرضه اولیه سهام تاکنون بازدهی ۶۰ درصدی سهام داشته ، آمار عملکرد یک ماهه را با رشد جالب توجه ۵۴ درصدی همراه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی پارس که بعد از عرضه اولیه 20 تیر با کشف قیمت 2400 تومانی وارد بورس شده و با ااحتساب تقسیم سود 475 تومانی مجمع سالانه به بازدهی حدود 60 درصدی رسیده ، گزارش عملکرد ماه گذشته را با رشد جالب توجهی همراه کرد.

براساس این گزارش، "پارس" 600 میلیارد تومانی طی مرداد اقدام به افزایش فروش 941 میلیارد تومان کرده که نسبت به تیر ماه نشان از رشد 54 درصدی دارد.

جزییات فروش محصولات هم نشان می دهد محصول استایرن مونومر با سهم 38 درصدی فروش با افزایش 51 و 18 درصدی مقدار فروش و متوسط نرخ فروش بیشترین نقش را داشته است. محصول بوتان نیز افزایش 35 و 55 درصدی مقدار فروش و قیمت و محصول پروپان با کاهش 16 درصدی فروش و افزایش 79 درصدی قیمت روبرو شده است.

همچنین پتروشیمی پارس با رشد 27 درصدی طی 5 ماه اول سال ، اقدام به فروش 3.3 هزار میلیارد تومانی کرده که شامل 223 هزار و 222 تن استایرن منومر و 312 هزار و 715 پروپان است.

مجموع مقدار تولید محصولات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش اندک 4 درصدی و مقدار فروش با کاهش 13 درصدی همراه شده است.

"پارس" اعلام کرده فروش های بین مجتمعی بر اساس تصمیمات وزیر صنعت و معاون وزیر نفت با دلار 3800 تومانی محاسبه شده و ارز فروش های صادراتی با دلار 7500 تومانی در بازار ثانویه انجام شده است.

همچنین این شرکت درباره شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مشکلات ايجاد شده در فروش صادراتي هم اعلام کرد کليه فروش هاي داخلي و صادراتي اعم از LPG ، استايرن منومر و ... مطابق برنامه در جريان است و شرکت با ظرفيت بالا در مدار توليد  است.

با توجه به استفاده از خدمات دو کارگزار فروش محصولات صادراتي شرکت پتروشيمي پارس و قراردادهاي بلندمدت مشکلي از بابت فروش محصولات نخواهيم داشت.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ