کد خبر: ۹۷۱۵۱
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۶/۱۴

قیمت خودرو امروز افزایش یافت / تشدید سردرگمی سهامداران
ادعای نماینده مجلس:

قیمت خودرو امروز افزایش یافت / تشدید سردرگمی سهامداران

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس از افزایش قیمت تا ۲۵ درصدی خودرو‌های کمتر از ۴۵ میلیون تومان و خروج شورای رقابت از روند قیمت‌گذاری خبر داد تا ابهامات و سردرگمی خریداران و سهامداران تشدید شود..

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی دیروز وزارت صنعت افزایش قیمت خودرو را تکذیب کرد که داریوش اسماعیلی خبر از افزایش قیمت تا 25 درصدی خودرو‌های کمتر از 45 میلیون تومان و خروج شورای رقابت از روند قیمت‌گذاری داده تا ابهامات و سردرگمی خریداران و سهامداران تشدید شود.

وی با اشاره به جلسه‌ عصر دیروز با خودروسازان اعلام کرد: مقرر شد خودرو‌های زیر 45 میلیون 20 تا 25 درصد افزایش قیمت داشته باشند. این افزایش قیمت از امروز و در خودرو‌های پیش فروش سایپا نیز اعمال می شود.

به گفته اسماعیلی ، شورای رقابت فعلا" از روند قیمت گذاری خودرو کنار گذاشته شده و سازمان حمایت عهده دار این مسئولیت است.

براساس این گزارش، پیش از این شورای رقابت هم افزایش قیمت خودرو را منوط به استعلام بانک مرکزی در مورد تورم بخشی 5 ماهه کرده و قرار است بعد از دریافت نظر بانک مرکزی، در این مورد تصمیم گیری کند.

دیروز هم وزارت صنعت افزایش قیمت خودرو را تکذیب و اعلام کرد افزایش قیمت خودرو که به نقل از وزیر اعلام شده کذب محض بوده و واقعیت ندارد.

امروز هم مدیر ارتباطات شرکت سایپا اعلام کرد : در پیش‌فروش محصولات سایپا هیچ‌گونه افزایش قیمتی اعمال نشده است.

در این میان دیروز و امروز فعالان بازار سرمایه با این اخبار و تایید و تکذیبه ها ، دچار سردرگمی شده اند و در این شرایط نمی دانند تکلیف افزایش قیمت محصولات خودرو ، چه خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» فردوسی؟ | ساعت ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۶/۱۴
0
0
پاسخ
در سایه ی بی تدبیری دولتمردان فعلا ایران شده بهشت رانتخواران و دلالها...
مادامیکه بصورت سریع در مورد قیمتها تصمیم گیری نشود و از اعلام قیمتهای دستوری پرهیز نشود... هر روزه باید شاهد همین اوضاع باشیم... پراید 45 میلیون ولی مسئولان کتمان میکنند! پی وی سی در بازار 13000 تومن ولی کتمان میکنند میلگرد دو برابر قیمت بورس کالا ولی مسئولان.... همچنان کتمان میکنند!!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ