کد خبر: ۹۷۱۹۱
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۶/۱۶

پیش بینی وزیر از کاهش قیمت خودرو / تعداد معدودی خودرو ناقص احتکار نیست
در بازدید از ایران خودرو تبریز اعلام کرد:

پیش بینی وزیر از کاهش قیمت خودرو / تعداد معدودی خودرو ناقص احتکار نیست

وزیر صنعت با پیش بینی روند کاهشی قیمت خودرو و اعلام فروش همه خودروهای موجود در پارکینگ ایران خودرو تبریز گفت: وجود تعداد معدودی خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازها به منزله احتکار نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد شریعتمداری در جریان بازدید از ایران خودرو تبریز با بیان اینکه مطرح کردن ظن به احتکار خودرو غیر کارشناسی و غیر حرفه ای است، گفت: در خودروهای پرتیراژ هیچ مشکل خاصی وجود نداشته و وقفه تحویل خودروها بیشتر به دلیل عدم تامین قطعات مربوط به موارد ایمنی و الکترونیکی خودروها بود که عمدتا وارداتی هستند.

وی با بیان اینکه به زودی این قطعات تامین و تحویل و عرضه خودروها آغاز خواهد شد، ادامه داد: امیدواریم با تسریع در روند قضایی و تامین قطعات مورد نیاز به زودی روزانه ۵۰۰ خودرو تولیدی این شرکت تحویل مشتریان عزیز شود. بنابراین تمام خودروهای موجود در پارکینگ این شرکت به فروش رسیده که باید در اسرع وقت، رفع نقص شده و به مالکین تحویل داده شود.   

این مقام مسئول افزود: ایران خودرو تبریز از جمله مراکز خودروساز مطرح کشور و استان آذربایجان شرقی است و از ظرفیت های بسیار خوبی برای تولید خودروهای روز داخلی برخوردار است. صنایع بزرگی همچون این مجموعه که زمینه تولید ، اشتغال و کارآفرینی را فراهم ساخته و باعث رونق اقتصادی می شوند باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد. زیرساخت های لازم جهت ایجاد سالن رنگ و بدنه در این شرکت وجود دارد و امید است با راه اندازی آن شاهد شکوفایی صنعت خودرو شمال غرب کشور خواهیم بود.

شریعتمداری با پیش بینی روند کاهشی قیمت خودرو به دلیل عرضه خودروها، خاطر نشان کرد: سالانه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور که بخش اعظم آن در ایران خودرو تولید می شود و وجود تعداد معدودی خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازها به منزله احتکار نیست و نباید صنایعی که زمینه ساز تولید و اشتغال و کارآفرینی هستند را مورد بی مهری قرار داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ