کد خبر: ۹۷۲۰۸
۱۰:۸ - ۱۳۹۷/۶/۱۷

خروج موقت 21 شرکت مثبت و بازگشت گل گهر و 11 شرکت دیگر

خروج موقت 21 شرکت مثبت و بازگشت گل گهر و 11 شرکت دیگر

امروز نماد 21 شرکت به دلیل افزایش قیمت بیش از 60 ، 50 و 20 درصدی سهام و اعلام رویدادی مهم بسته و گل گهر و 11 شرکت دیگر هم منتظر بازگشت به تابلوها شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز که شاخص بورس با افزایش حدود 1400 واحدی از خط مقاومت 139 هزار تایی عبور کرده، 18 شرکت به دلیل افزایش قیمت بیش از 60 ، 50 و 20 درصدی سهام و اعلام رویدادی مهم بسته و 9 شرکت هم منتظر بازگشت به تابلوها شدند.

براساس این گزارش، شرکت های حاضر در فرابورس بین المللی ساروج بوشهر، اشتاد ایران‌، ایتالران‌، کارخانجات‌ مخابراتی‌ ایران‌ و فارسیت درود، به دلیل نوسان قیمت بیش از 60 درصد به همراه کشت و صنعت شهداب ناب خراسان ، نورد آلومینیوم‌، بوتان‌،  فیبر ایران‌، شیشه‌ همدان‌ و  سیمان‌ بجنورد به دلیل رشد بیش از 50 درصدی قیمت سهام، با توقف نماد و الزام به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شدند.

در ادامه هم شرکت های فولاد افزا سپاهان ، بسته بندی ایران، پارس‌ سرام‌ و فرآورده‌هاي‌ نسوز پارس‌ به علت رشد بیش از 60 و 50 درصدی قیمت سهام و الزام به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی با توقف نماد روبرو شدند.

شرکت های سایپا آذین، سیمان‌ اصفهان‌ ، محورسازان‌ ایران‌ خودرو و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود به علت رشد بیش از 20 درصدی و پاکدیس و شیر و گوشت زاگرس شهرکرد به سبب اعلام رویدادی با اهمیت ، موقتا" از تابلوهای بازار سهام خارج شدند.

در این میان نماد 9 شرکت گل گهر ، شاهد، سیمان آرتا اردبیل ، داروسازی زهراوی، شهید قندی، فولاد آلیاژی ایران، پارس سرام، فرآورده های نسوز پارس و سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین با محدویت نوسان آماده بازگشایی هستند.

همچنین نماد پترول و سرمايه گذاري صنعت پتروشيمي ساختمان خليج فارس و شير و گوشت زاگرس شهركرد هم آماده بازگشایی شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ