کد خبر: ۹۷۲۱۲
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۶/۱۷

روحانی : آمریکا هر روز پیغام مذاکره می‌ دهد

روحانی : آمریکا هر روز پیغام مذاکره می‌ دهد

رئیس جمهور گفت : آمریکایی ها از یک طرف ملت ایران را تحت فشار قرار می‌دهند و از طرف دیگر هر روز از طرق مختلف پیغام می‌فرستند که بیایید مذاکره کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی که در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی سخنرانی می کرد، گفت: مگر ملت ایران در برابر فشار گروه حاکم در کاخ سفید که نمی‌دانند چه می‌گویند و چکار می‌کنند می ترسد؟ آنها نه تنها با ایران بلکه با همه درمی‌افتند.

وی ادامه داد: با دوستان سنتی و قدیمی و افرادی که روابط اقتصادی با رقم‌های بالا با آنها دارند روبه‌رو شده‌اند و از یک طرف ملت ایران را تحت فشار قرار می‌دهند و از طرف دیگر هر روز برای ما از طرق مختلف پیغام می‌فرستند که بیایید مذاکره کنیم. دو هفته نمی‌گذرد که یک پیغام جدید برای ما می‌آید که اینجا یا آنجا مذاکره کنیم و می‌خواهیم مسائل را حل کنیم .

روحانی افزود: پیغامتان را ببینیم، نرمش در پیام را ببینیم یا عمل ددمنشانه را ؟ اگر راست می‌گویید و دوستدار ملت ایران هستید، چرا می‌خواهید به زندگی مردم فشار وارد کنید؟ شما فکر کرده‌اید اگر دو یا چند ماه و یک سال فشار آوردید ، مردم در خیابان دست‌هایشان را بالا می‌برند و می‌گویند تسلیم آمریکا شدیم؟ این خطا و اشتباه شما است.

وی تأکید کرد: جنگ امروز، جنگ اقتصادی است. امروز جنگ، جنگ روانی است، جنگ تبلیغاتی است، دولت در صف مقدم این جنگ است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ