کد خبر: ۹۷۲۳۱
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۶/۱۷

نامه شرکت دارای صف خرید به وزیر صنعت برای تولید سه نوبته محصول

نامه شرکت دارای صف خرید به وزیر صنعت برای تولید سه نوبته محصول

مدیرعامل شرکت اخراجی از بورس و حاضر در بازار پایه فرابورس که امروز دارای صف خرید بود، در نامه ایی به وزیر صنعت برای تولید سه نوبته لوازم خانگی در صورت حمایت اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت لوازم‌ خانگی‌ پارس‌ که مهر 87 به همراه  72 شرکت از بورس اخراج و از بهمن 92 به بازار پایه ب فرابورس تبعید شده ، در نامه‌ای به شریعمتداری وزیر صنعت اعلام کرد در صورت حمایت و با هدف تامین بخشی از نیاز بازار می تواند اقدان به تولید محصولات در سه نوبت کند.

نامه حسین رحمانی‌نیا مدیرعامل "لخانه" که با سرمایه 30 میلیارد تومانی امروز ضمن رشد 8 درصدی قیمت سهام دارای صف خرید بود به شرح زیراست:

احتراماً پیرو نامه شماره 970347 مورخ 97.05.7 به استحضار می‌رساند این شرکت در شرایط نامطلوب ماه گذشته در خصوص تولید و عرضه محصولات لوازم خانگی اعلام آمادگی نمود که در صورت حمایت دولت از این شرکت و تسهیل و رفع موانع تولید می‌توانیم به طور سه شیفت یخچال، فریزر و ... را با برند پارس تولید و به دست مشتریان برسانیم و خلأ محصولات لوازم خانگی را پر کنیم.

بنابراین به جهت حضور در میدان جنگ اقتصادی و خنثی نمودن توطئه معاندان و جلوگیری از ورود کالاهای مشابه خارجی، این شرکت به تنهایی و با دشواری زیاد، مصمم به تداوم تولید محصولات (یخچال، فریزر، ماشین‌ لباسشویی، جاروبرقی، کولر و ...) و فروش مستقیم آنها به مردم است.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید مسئولین امر از مساعدت و کمک خویش دریغ ننمایند و نسبت به اطلاع‌رسانی و بهره‌برداری از این فرصت خودجوش ایجاد شده اقدام فرمایند.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ