کد خبر: ۹۷۳۲۰
۰:۰ - ۱۳۹۷/۶/۲۱

افزایش ۱۳درصدی تولید فولادمبارکه و کاهش۴۰ درصدی مصرف آب/ رکورد جدید جهان
مدیرعامل خبر داد:

افزایش ۱۳درصدی تولید فولادمبارکه و کاهش۴۰ درصدی مصرف آب/ رکورد جدید جهان

مدیرعامل فولادمبارکه از افزایش ۱۳درصدی با وجود کاهش چشمگیر ۴۰ درصدی مصرف آب خبر داد و گفت: کمترین مصرف آب فولاد‌سازان دنیا بیش از ۳.۷ لیتر است اما این شرکت با رکورد جدید ۲.۷ لیتر، سرآمد فولادسازان داخلی و خارجی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهرام سبحانی در جلسه کمیته مدیریت فولادمبارکه گفت: هرچند از ابتدای سال این شرکت همانند سایر بخش ها با محدودیت‌های متعدد از جمله آب مواجه بود اما با اجرای پروژه‌های متعدد و تصفیه و بازچرخانی حداکثری پساب در خطوط تولید توانست علاوه بر کاهش ۲.۷ لیتری هر کیلو آب خام در تولید و معادل ۴۰ درصد ، قادر به افزایش ۱۳ درصدی تولید نسبت به سال قبل، شده و فراتر از اهداف تدوین شده عمل کند.

وی ادامه داد: این دستاورد بی‌نظیر در حوزه آب درحالی به‌دست آمد که کمترین میزان مصرف آب در بین فولاد‌سازان دنیا بیش از ۳.۷ لیتر است و از این جهت فولادمبارکه با دستیابی به عدد ۲.۷ لیتر بر کیلوگرم، سرآمد شرکت‌های فولادساز داخلی و خارجی شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروزه بیش از هر زمان دیگر رسالت فولادمبارکه در توسعه اقتصادی حائز اهمیت است ، ادامه داد: بنابراین باید ضمن تامین حداکثری نیاز داخل، با استفاده از فرصت صادرات برای کشور ارزآوری داشته باشیم.

سبحانی با اشاره به اهمیت تامین کالا و خدمات مورد نیاز شرکت از داخل ، گفت: باید با قوت بیشتر به بومی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز شرکت توجه داشته باشیم و با حمایت هرچه بیشتر از سازندگان داخلی تمامی اقلام مورد نیاز را در فهرست بومی سازی قرار دهیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ