کد خبر: ۹۷۳۶۲
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۶/۲۲

برنامه افزایش سرمایه
مدیرعامل اعلام کرد:

برنامه افزایش سرمایه "ولساپا" از دو محل و پیش بینی تحقق سود ۹۷

مدیرعامل شرکت رایان سایپا از برنامه افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از دو محل و پیش بینی تحقق سود بر اساس بودجه مصوب سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سایپانیوز،مجید باقری خوزانی از تدوین سیاست های جدید لیزینگ رایان سایپا خبرداد و گفت: ورود به حوزه لیزینگ خودروهای دست دوم، فعالیت در بخش لیزینگ ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید، حضور در بخش لیزینگ مواد اولیه مورد نیاز تولید، حضور در بازارهای صادراتی و فعالیت لیزینگی با همکاری معاونت صادرات و امور بین الملل گروه از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های برنامه این شرکت بورسی است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و رونق خرید و فروش خودروهای دست دوم، حضور رایان سایپا در این بازار را بسیار اثر بخش و زمینه‌ساز کسب درآمد و سودآوری دانست و گفت: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، در بخش لیزینگ ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید، با هدف افزایش عمق داخلی‌سازی محصولات و نیز کاهش ارزبری اقدام خواهیم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: فعالیت لیزینگی در بازارهای صادراتی، موجب رونق صادرات محصولات سایپا در خارج و توسعه ارزآوری خواهد شد و این سیاست تاثیر حائز اهمیتی در ارتقاء برند بین المللی "ولساپا" خواهد داشت.

باقری خوزانی با بیان اینکه لیزینگ رایان سایپا در حال حاضر با دارا بودن سرمایه 904 میلیارد تومانی، بزرگترین لیزینگ کشور است،از اجرای برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی از محل سود انباشته و آورده سهامداران خبر داد و گفت: بدین ترتیب سرمایه شرکت به 1.35 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت که این امر تاثیر به سزایی در چشم انداز آتی و ارتقای توان تامین منابع مالی تا 3 هزار میلیارد تومان خواهد داشت و موجب توسعه فعالیت ها و نیز ورود به بازارهای نوین در زنجیره ارزش لیزینگ خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع سالانه در روزهای اخیر گفت: در مجمع ضمن تاکید بر استمرار پر قدرت حضور در عملیات لیزینگ محصولات تولیدی سایپا مطابق رویه گذشته، سیاست های جدید برای حضور در بازارهای جدید کسب و کار نیز به آگاهی سهامداران رسید.سود خالص سال 96 مبلغ 191 میلیارد تومان بود که بر اساس تصمیم سهامداران 10 تومان به ازای هر سهم به صورت نقدی توزیع خواهد شد. همچنین باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده و بر اساس بودجه مصوب سال 97، پیش بینی می شود دستیابی به سود 200 میلیارد تومانی محقق شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ