کد خبر: ۹۷۴۰۸
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۶/۲۴

روایت عجیب یک روزنامه از اثر پیش فروش ۱۵۰ هزار میلیاردی سایپا و خرید بنز!

روایت عجیب یک روزنامه از اثر پیش فروش ۱۵۰ هزار میلیاردی سایپا و خرید بنز!

یک روزنامه در روایتی عجیب مدعی شد طی یک دقیقه ۶ میلیون نفر با۱۵۰ هزار میلیارد تومان آماده خرید محصولات سایپا بودند که می توانستند با همین مبلغ بنز، BMW، لامبورگینی را بطور کامل خریداری کنند !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، روزنامه جمهوری اسلامی درباره پیش فروش ۵۰ هزار خودرو از محصولات سایپا در گزارشی عجیب نوشت: چند روز پیش در یک دقیقه ، شش میلیون نفر پول به حساب شرکت سایپا منتقل کردند. ( منظور روزنامه آمادگی خرید ) هر نفر ۲۵ میلیون تومان یعنی ۱۵۰ هزار میلیارد تومان.

اگر ارزش فعلی بازار آزاد دلار را اعمال کنیم می شود به عبارتی ۱۳ میلیاردلار و اگر ارزش فعلى دلار در بازار مبادله‌اى را اعمال کنیم مى شود ۱۹ میلیارد دلار و اگر قیمت دلار دولتى حساب کنیم مى شود ۳۵ میلیارد دلار.

به این ترتیب اگر ملت بخواهند در یک سرمایه‌گذاری بسیار سودآور سهیم باشند با همین مبلغ پول می توانستند یکى از شرکت‌های بنز، BMW، لامبورگینی، شورولت، فورد، GMC، تویوتا، KIA و فیات را بطور کامل خریداری و بصورت سینه خیز به ایران احضار کنند که ضمن اشتغالزائی کل بیکاران جوان متخصص و تحصیل کرده ایران و کسب سود کلان، رونق کامل می شد و دغدغه حداقل دستمزد را هم نمی داشتیم.

ولی صد افسوس که ملت به اینگونه مسیر‌های رشد توجه نمی کنند و پول‌ها را به جیب سایپا سرازیر می کنند که تابوت خود را پیش خرید کنند..!

از این موضوع غافل بودند که سایپا با همین پول می تواند ۱۵ بار شرکت را شخم بزند و از نو بسازد. تولید ۹ سال شرکت پیش فروش شد و زمان تحویل هم به نرخ روز محاسبه قیمت انجام می شود..! کلاه از این گشادتر..!

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۶/۲۴
0
0
پاسخ
نويسنده خيلي نادان بوده، مراجعه به سايت و مداوم رفريش كردن بخاطر خطا دادن سايت براي ورود اوليه كه به منزله خريدار نهايي نيست، ٥٠ هزار نفر ثبت نام كردن و هر نفر ١١ ميليون تومن دريافتي بوده حالا شما بگو معادل همين تعداد هم خريدار واقعي بوده ، اين حساب و كتابهاى بچه گانه فقط از ايرانيها ساخته و پرداخته ميشه واقعاً متاسفم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ