کد خبر: ۹۷۴۰۹
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۶/۲۴

بانک تخصصی حاضر در بورس وام معدنی 4 و 6 درصدی می دهد

بانک تخصصی حاضر در بورس وام معدنی 4 و 6 درصدی می دهد

طبق تفاهمنامه بانک تخصصی حاضر در بورس با صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، به طرح های بخش معدن و صنایع معدنی وام دو ساله با سود 4 و 6 درصدی داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق تفاهم نامه سه ساله پست بانک با صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی ، مقرر شد به طرح های بخش معدن و صنایع معدنی و با معرفی کارگروه ملی وام دو ساله همراه با یک سال تنفس داده شود.

صدور بیمه نامه به عنوان بازپرداخت وام تا سقف بیمه نامه صادر شده و پرداخت تسهیلات توسط بانک از منابع صندوق توسعه ملی و بانک، طبق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار هیات وزیران صورت می گیرد.

 محل تامین منابع این آیین نامه از منابع قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری است.

نرخ سود برای سرمایه در گردش تولیدگان مستقر در نواحی صنعتی روستایی و در شهرهای با جمعیت کمتر از 10 هزار نفر از جمله واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی این شهرها 10 درصد و برای سایر طرح ها تسهیلات موصوف ، 4 درصد در مناطق روستایی مرزی و عشایری مرزی و 6 درصد به روستاهای غیرمرزی و عشایری غیرمرزی است.

بازپرداخت اقساط تسهیلات اعطایی به صورت ماهانه است و در صورتی که متقاضی در حین یا پس از هزینه کرد تسهیلات در محل اجرای طرح به تعهدات در چارچوب اهداف قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری آیین نامه و دستورالعمل مربوطه عمل نکند بانک موظف است همه دیون متقاضی را به حال تبدیل کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ