کد خبر: ۹۷۴۱۲
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۶/۲۴

اختلال هسته معاملات بورس بازهم دردسر ساز شد/ نبود اطلاعات واقعی و فشار عرضه

اختلال هسته معاملات بورس بازهم دردسر ساز شد/ نبود اطلاعات واقعی و فشار عرضه

تکرار اختلالات هسته معاملات بازهم گیربان فعالان بازار سهام را گرفت و منجر به عدم دسترسی به اطلاعات واقعی و فشار عرضه ها و صد البته عدم توضیح مدیران شرکت مدیریت فناوری بورس تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی طی روزهای اخیر بازار سهام با رونق همه جانبه ایی مواجه و باز مورد توجه مردم قرارگرفته و منجر به افزایش ورود سرمایه ها شده که عدم حل مشکلات قبلی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران و پابرجا ماندن اختلالات عدیده در هسته معاملات بازهم گیربان کارگزاران و فعالان و سهامداران را گرفته است.

براساس این گزارش، کارشناسان فنی به بورس پرس اعلام کردند از هفته گذشته که بورس با افزایش قیمت ها و رشد معاملات روبرو شده ، اختلاف در اعلام قیمت لحظه ایی و پایانی حدود 10 دقیقه بود اما امروز این اختلاف به چند برابر هم رسیده تا سرمایه گذاران از دستیابی به اطلاعات واقعی و قابل اتکا محروم و دچار سردرگمی شوند.

این وضعیت که بارها تکرار شده ، امروز منجر به توقف روند صعودی متغیرها و فشار عرضه ها شده و بسیاری از شرکت های مثبت هفته گذشته و اول وقت امروز ، شاهد کاهش قیمت و افزایش فروش سهام شده اند.

در این میان متاسفانه فرار مدیران شرکت مدیریت فناوری بورس تهران از رسانه ها و عدم اطلاع رسانی به موقع و عدم حل مشکلات چند ساله ، حکایتی تکراری شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ