کد خبر: ۹۷۴۳۴
۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۶/۲۵

ایران خودرو برای فروش ۴۰ هزار دستگاه شرایط ویژه گذاشت

ایران خودرو برای فروش ۴۰ هزار دستگاه شرایط ویژه گذاشت

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام پیش فروش ویژه ۴۰ هزار دستگاه در آینده ایی نزدیک، برای خودرو اولی ها شرایط ویژه گذاشت .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی خان کرمی با اشاره به آغاز پیش فروش ویژه 40 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو در آینده ایی نزدیک و بعد از اخذ مجوز و گفت: این شرکت به عنوان پیشتاز صنعت خودروسازی، در هر دوره ثبت نام با ابتکاری تازه سعی در توزیع عادلانه خودرو در میان مشتریان واقعی و هموطنان دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس و باهدف محدود کردن ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا افراد فاقد خودرو ، اقدام به تهیه  فرم خود اظهاری و با اعتماد به مشتریان کرده است. بنابراین در این ثبت نام علاوه بر محدودیت های قبلی، فهرست کد ملی مشتریانی که در ثبت نام اخیر محصولات سایپا موفق به ثبت نام شده اند  اخذ شده و امکان ثبت نام این گروه وجود نخواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: ایران خودرو به دنبال فروش محصول به مصرف کننده حقیقی بوده و لذا در فرایند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام به صورت خوداظهاری اخذ و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه ودیعه عینا مسترد می شود.

خان کرمی ادامه داد: از دیگر شرایط ویژه پیش فروش محصولات ایران خودرو، خروج فرآیند انتخاب نمایندگی از فرایند ثبت نام است. این فرآیند که باعث کندی ثبت نام می شود پس از انتخاب خودرو و واریز وجه توسط مشتریان قابل اجرا خواهد بود. انتخاب نمایندگی می تواند در روزهای آتی توسط مشتری انجام پذیرد. در هنگام ثبت نام زمان انتخاب نمایندگی به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

به گفته وی در راستای افزایش اعتماد مشتریان، امکانی در وب سایت ایجاد شده تا فهرست مشتریانی که موفق به ثبت نام شده اند ، مشاهده باشد. همچنین با هدف جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی سایت، شرایط پیش فروش طی 5 روز و بر اساس کدملی مشتریان فعال خواهد بود. علاوه بر این تعیین قیمت خودروها در پیش فروش هنگمام تحویل خودرو مشخص خواهد شد و طبق رویه جاری در ثبت نام های گذشته در صورتی که مغایرتی در اطلاعات ارائه شده با مستندات مشاهده شود، قرارداد مشتریان فاقد اعتبار خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ