کد خبر: ۹۷۴۵۶
۱۴:۵ - ۱۳۹۷/۶/۲۵

واکنش سایپا به روایت عجیب یک روزنامه درباره پیش فروش ۵۰ هزار دستگاه

واکنش سایپا به روایت عجیب یک روزنامه درباره پیش فروش ۵۰ هزار دستگاه

سایپا به روایت عجیب یک روزنامه درباره پیش فروش ۵۰ هزار دستگاه که با آمارهای نادرستی همراه بود ، واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی انتشار مطلبی عجیب و همراه با آمارهای نادرست در روزنامه جمهوری اسلامی و مربوط به پیش فروش 150 هزار میلیاردی سایپا و خرید بنز ، این شرکت اعلام کرد: سایپا در طرح پیش‌فروش اینترنتی محصولات 50 هزار دستگاه خودرو را به بازار عرضه کرد و این تعداد خودرو نیز توسط 50 هزار نفر ثبت‌نام شد. بر همین اساس عدد 6 میلیون نفر، نادرست است.

در این طرح، خریداران بنابر خودروی درخواستی، از 11 تا 19 میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب سایپا واریز کردند و عدد "هر نفر 25 میلیون تومان" که در مطلب مذکور درج شده، صحیح نیست.

50 هزار دستگاه ، تولید حدود 20 روز گروه خودروسازی سایپا است و این موضوع که سایپا خودروهای تولید 9 سال را پیش‌فروش کرده، کاملاً اشتباه است.

در خصوص این مثال که مردم با همین مبالغ شرکت‌های بنز، بی‌ام‌دبلیو و... را بخرند و به‌صورت سینه‌خیز به ایران احضار کنند نیز حتماً مستحضرید که شرایط بین‌المللی و تحریم‌ها علیه ایران موجب شده شرکت‌های گوناگون خارجی اقدام به خروج از صنعت و اقتصاد ایران کنند. حال چگونه ممکن است شرکت‌های یاد شده در مطلب مذکور حاضر به سرمایه‌گذاری در ایران و حضور در چرخه تولید و صنعت کشور شوند؟

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ