کد خبر: ۹۷۴۸۱
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۶/۲۶

۷۰ درصد التهاب بازار ارز ناشی از مسائل داخلی است/ انتقاد از نقد همگانی
نماینده مجلس :

۷۰ درصد التهاب بازار ارز ناشی از مسائل داخلی است/ انتقاد از نقد همگانی

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نقش مسائل داخلی در التهاب بازار ارز ۷۰ درصد است، حتی اگر عنوان کنیم مسائل خارجی است، باید راهکار ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معصومه آقاپور علیشاهی با اشاره به گزارش حراست بانک مرکزی در خصوص ردپای آمریکا در اغتشاش بازار ارز به خانه ملت گفت: هنوز این گزارش برای مطالعه به دست نمایندگان نرسیده اما مشکلات ارزی به مسائل داخلی بر می گردد و در حال حاضر درگیر جنگ اقتصادی، رسانه ای و تبلیغاتی هستیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه می دانیم در جنگ حضور داریم اما برای هیچ کدام از آنها زره لازم را تهیه و پیش بینی نمی کنیم و نداریم، وقتی ابزار مقابله با آنها را نداریم اهمیتی ندارد عوامل داخلی و خارجی چه نقشی در التهاب دارند.

این نماینده مجلس گفت: التهاب بازار ارز فرآیندی  داست که از سال 86 آغاز شد و امروز به صورت دمل چرکی سرباز کرده است. بعد از شکل گیری فرآیند التهاب ارزی، مسائل داخلی و خارجی، مدیریت نادرست ارزی، بخشنامه های متعدد و انواع و اقسام تصمیم گیری ها لحظه ای به این امر دامن زد.نقش مسائل داخلی در التهاب بازار ارز 70 درصد است، حتی اگر عنوان کنیم مسائل خارجی است، باید راهکار ارائه کرد.

آقاپور علیشاهی با اشاره به سیل انتقادها افزود: در ایران همه منتقد شده اند، کاش همه بعد از نقد راهکار ارائه دهند و همراه و همیار باشند نقد بدون ارائه راهکار بی نتیجه است، شعار زدگی و نقادی می کنیم در حالی که باید راه کار داشته اشیم و کار انجام دهیم.بعد از تعطیلی مجلس در اول مهرماه کمیسیون اقتصادی گزارش مرکز حراست از التهاب بازار را بررسی می کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ