کد خبر: ۹۷۵۴۱
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۶/۳۰

دستور ترامپ به‌ جان بولتون درباره عدم جنگ با ایران

دستور ترامپ به‌ جان بولتون درباره عدم جنگ با ایران

ترامپ به‌ جان بولتون هشدار داده حق آغاز جنگ با ایران را نخواهد داشت. چرا که وی فقط در تلاش برای توافقی بهتر از توافق اوباما با ایران است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نشریه دیلی‌بیست از قول یک دیپلمات سابق آمریکایی که به‌طور کامل با روند تغییر مشاور امنیت ملی کاخ سفید آشنا بوده اعلام کرد ترامپ در بدو شروع به‌کار جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی هشدار داده حق آغاز جنگ با ایران را نخواهد داشت. چرا که ترامپ فقط در تلاش برای توافقی بهتر از توافق اوباما با ایران است.

بنابر اعلام مشاوران غیر رسمی ترامپ ، وی مجبور بوده با توجه به قول انتخاباتی داده، آمریکا را از برجام خارج کند اما تیم امنیت ملی با بازی پلیس خوب، پلیس بد با اروپایی‌ها، در تلاش است تا بهترین بخش‌های برجام (از منظر طرف غربی) را نگه دارد.

 در همین حال ایران در جلسه سازمان ملل نقش بازیگر منطقی را ایفا و در برابر قلدری ترامپ خواهد ایستاد و همزمان در تلاش است تا با روسیه، چین و حتی هند، بازاری برای حل مشکلات اقتصاد ایجاد کند.

دیلی‌بیست همچنین مدعی است تیم امنیت ملی ترامپ نگران است که طرف ایرانی با دیدار با ترامپ موافقت کند و از سوی ترامپ با تسهیل تحریم‌ها بدون به‌دست آوردن توافقی آن‌چنان سخت با ایران موافقت شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ