کد خبر: ۹۷۶۱۴
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۷/۱

واکنش ۲۳ کشور به حمله تروریستی/ گزارش متفاوت دو روزنامه عربستان و امارات

واکنش ۲۳ کشور به حمله تروریستی/ گزارش متفاوت دو روزنامه عربستان و امارات

۲۳ کشور اقدام تروریستی دیروز مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را محکوم کردند و دو روزنامه عربستانی و اماراتی از این اقدام حمایت کرده و گزارش های متفاوتی دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، در پی اقدام تروریستی دیروز مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که با شهادت 25 نفر و زخمی شدن 70 نفر همراه بود، برخی کشورها به این اقدام واکنش نشان دادند.

به این ترتیب تاکنون 23 کشور روسیه، سوریه، ترکیه، عراق، پاکستان، کویت ، قطر، ارمنستان، عمان، انگلیس، فرانسه، آمریکا، اتریش، اسپانیا، نروژ، بولیوی، آلمان ، آذربایجان ، افغانستان، مصر، اندونزی، فیلیپین و لبنان اقدام تروریستی را به شدت محکوم کردند.

این درحالی است که برخی رسانه های عربستان و امارات ، این حمله را متوجه نیروهای مسلح ایران کرده و روزنامه های الشرق الاوسط و الحیات عربستان سعودی تلاش کردند این حمله تروریستی را تنها علیه  نیروهای مسلح و سپاه پاسداران جلوه دهند.

این رسانه‌ها، عاملان حمله تروریستی را به زعم خود مقاومت ملی توصیف و از آنها حمایت کردند.

روزنامه اماراتی البیان نیز پا را فراتر از این گذاشته و به جای همدردی با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، با تروریست ها ابراز همدردی و تلاش کرد ایران را به زعم خود به سرکوب مخالفان متهم کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ