کد خبر: ۹۷۶۳۴
۱۶:۴ - ۱۳۹۷/۷/۱

آخرین تحولات و اخبار از استعفای وزیر صنعت / رفتن شریعتمداری قطعی است

آخرین تحولات و اخبار از استعفای وزیر صنعت / رفتن شریعتمداری قطعی است

وزارت صنعت خبر تکذیب استعفای وزیر صنعت را حذف کرد و رئیس کمیسیون اقتصادی،یک نماینده مجلس و طراح استیضاح، استعفای وی را قطعی و از تایید مراجع رسمی دولت خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات و اخبار مربوط به استعفای محمد شریعتمداری نشان می دهد که وزارت صنعت بعد از اعلام خبر الیاس حضرتی مبنی بر استعفای وی با هماهنگی روحانی ، ابتدا اقدام به تکذیب این رویداد  و سپس ابراز پیشمانی کرد و اقدام به حذف تکذیبه از سایت شاتا کرد.

از سوی دیگر محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به صداوسیما گفت: شریعتمداری دیروز استعفا را تقدیم رئیس جمهور کرد و پیگیری ها حاکی از آن است که روحانی به احتمال قوی این استعفا را می پذیرد.

احمد امیر آبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس هم گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفته وزیر صنعت استعفا داده است.

همچنین احمد علیرضا بیگی طراح استیضاح وزیر صنعت در رابطه با استعفای شریعتمداری که مورد تایید تعدادی از نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس قرار گرفته اما از سوی پایگاه اطلاع رسانی دولت تکذیب شده به تسنیم گفت: مراجع رسمی ما از دولت خبر استعفای وزیر صنعت را تایید کرده اند.

وی با اعلام اینکه از نزدیک در جریان فعالیت وزیر صنعت هستم،افزود: اگر پایگاه اطلاع رسانی دولت این موضوع را تکذیب کرده باید منتظر بازگشت رئیس‌جمهور از نیویورک باشیم تا تکلیف مشخص شود.اگر استعفایی در کار باشد باید فردا اعلام شود، در غیر این صورت وزیر صنعت باید در کمیسیون حاضر شده و به سوالات پاسخ دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ