کد خبر: ۹۷۶۵۵
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۷/۲

دبیرکل : اوپک نه یک انحصار است و نه یک کارتل

دبیرکل : اوپک نه یک انحصار است و نه یک کارتل

دبیرکل اوپک گفت: اوپک نه یک انحصار است و نه یک کارتل بلکه نهاد جهانی مسئولی به شمار می رود که به‌طور مداوم برای حفظ ثبات بازارهای نفت و منافع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می کوشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اوپک، محمد بارکیندو در دهمین نشست کمیته وزارتی نظارت بر توافق کاهش عرضه نفت اوپک و غیراوپک در الجزایر گفت: همکاری اوپک و غیر اوپک برای تقویت گفت‌وگو و ایجاد همکاری در سراسر این صنعت ادامه می یابد. این کار برای اطمینان از ثبات پایدار بازار جهانی نفت و فراهم سازی رشد اقتصادی پایدار و ماندگار در کشورهای تولیدکننده و مصرف کننده تشدید می شود.

وی افزود: اوپک از همان ابتدا تلاش کرد نیازهای مشتریان را به شکلی قابل اعتماد و ایمن برآورده کند.همچنان با همه ذینفعان اصلی از جمله مصرف کنندگان، به بحث و گفت‌وگوی آزاد برای در نظر گرفتن مسائل و نگرانی‌های مشترک درباره ثبات در بازار خواهیم پرداخت و این بازخورد، به‌طور طبیعی شامل همه تصمیم‌گیری‌های اوپک و به تازگی کشورهای غیر عضو نیز می شود.

بارکیندو تصریح کرد: برای اوپک، شفافیت اطلاعات همیشه جزو مسائل مهم بوده و هست و به همه فعالیت‌های سازمان تعمیم داده می‌شود.اوپک نه یک انحصار است و نه یک کارتل بلکه نهاد جهانی مسئولی به شمار می رود که به‌طور مداوم برای حفظ ثبات بازارهای نفت و منافع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می کوشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ