کد خبر: ۹۷۶۷۱
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۷/۲

توضیح  با تاخیر درباره نماد اعتماد سکه ورشکسته شده
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد:

توضیح با تاخیر درباره نماد اعتماد سکه ورشکسته شده

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با صدور اطلاعیه‌ای دیرهنگام در مورد فعالیت‌های کسب‌ و کار اینترنتی تجارت الکترونیک ثامن سکه ثامن توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با توجه به اخبار منتشر شده درباره فعالیت‌های کسب‌وکار اینترنتی سکه ثامن اعلام کرد: نماد اعتماد الکترونیکی سکه ثامن (sekehsamen.com) به استناد مجوز اتحادیه زرگران شهرستان بناب آذربایجان شرقی به شماره مجوز 0455446570، تاریخ صدور 13 مرداد سال 95 و تاریخ انقضا 13 آذر سال 1400، پس از استعلام اطلاعات هویتی، صلاحیت فردی، تکمیل فرآیند ارزیابی و تأیید آن در تاریخ 7 تیر سال 96 برای فروش طلا و جواهر اعطا شد.

البته فروش اینترنتی سکه بنا به مصوبه شورای پول و اعتبار غیر مجاز است. این کسب و کار در زمان تمدید اعتبار نماد (مورخ 4 تیر سال 97)، شکایت باز و بدون پاسخ نداشته است. لیکن در زمان تمدید اعتبار و در نظارت های دوره‌ای درخصوص تخلف فروش سکه تذکرات لازم را دریافت کرده و بنا به بررسی انجام شده در آن مقطع زمانی اقدام به اصلاح موارد مرتبط با فروش سکه و فعالیت کاری را به فروش طلای آب شده و طلا اصلاح کرده است.

اما مجددا در مقطع زمانی بعد از آن، از عناوین فروش سکه در سایت استفاده کرده است. لذا مطابق با فرآیند رسیدگی به تخلفات، نماد اعتماد این کسب و کار به دلیل عدم پاسخگویی مناسب، عملکرد ناصحیح و ابطال مجوز فعالیت فیزیکی اتحادیه زرگران تعلیق (25 شهریور سال 97) و درخواست لغو درگاه پرداخت بانکی آن انجام شده است.

کلیه هموطنان که به نحوی از عملکرد سایت سکه ثامن متضرر شده اند می توانند شکایت را در مراجع قضایی (دادسرای ناحیه 31 و پلیس فتا) ثبت کنند.
همچنین این مرکز به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، همکاری و پیگیری لازم را از مراجع قضایی و انتظامی انجام داده و متعاقباً نتایج مرتبط را به اطلاع می رساند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ