کد خبر: ۹۷۶۷۳
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۷/۲

آموزش اوراق بدهی برای حسابداران و حسابرسان

آموزش اوراق بدهی برای حسابداران و حسابرسان

مدیرعامل مرکز مالی ایران از برگزاری دوره آموزشی اوراق بدهی برای حسابداران و حسابرسان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ناصر امیدواری با اعلام آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی، گفت: آشنایی با راهبری شرکتی، اوراق بدهی ویژه حسابداران و حسابرسان، آشنایی با ارکان و سایر نهادهای بازار سرمایه، روش های تامین مالی  و دوره‌های حسابداری و حسابرسی شرکت‌های کارگزاری از جمله این دوره‌ها است که در فصل پاییز برگزار می شود.

وی ادامه داد: انجام پروژه ها و مطالعات تطبیقی از جمله مواردی بود که در انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با جامعه حسابداران به همراه عناوین دوره‌های آموزشی مشترک مدنظر قرار داده‌ایم و دوره 16 ساعته اوراق بدهی برای حسابداران و حسابرسان در جهت پرکردن این خلاء صورت گرفته است. در این دوره ابتدا اوراق ، معرفی شده، نحوه انتشار و معاملات توصیف و در مرحله بعد نحوه ارزشیابی اعلام می شود. همچنین نحوه کنترل و راستی آزمایی و آزمون محتوا برای مانده حساب اعلام شده اوراق در صورت های مالی تشریح خواهد شد.

به گفته امیدواری ، مخاطبان اصلی این دوه حسابداران وحسابرسان هستند که بعد از اتمام دوره علاوه بر آشنایی با  بازار پول و سرمایه و  بازار اوراق بدهی، با انواع صکوک نیز آشنا شده و توانایی ارزشیابی اوراق بهادار در طول دوره و در تاریخ سررسید به همراه انجام فرآیند آزمون محتوا برای مانده حساب اعلام شده اوراق در صورتهای مالی را پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ