کد خبر: ۹۷۷۳۳
۹:۴ - ۱۳۹۷/۷/۴

لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم به مجلس رفت

لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم به مجلس رفت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از ارجاع لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم به هیات رئیسه مجلس برای بررسی در صحن علنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه دیروز کمیسیون کمیسیون امنیت ملی مجلس به تسنیم گفت: کمیسیون به بررسی و جمع‌بندی آخرین نقطه‌ نظرات پیرامون لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم با حضور نمایندگان ارگان‌های مختلف پرداخت.بعد از گذشت دو ماه،کمیسیون این لایحه را بررسی و موضوع را جهت طرح و رای‌گیری به صحن مجلس ارائه کرد.

وی بررسی حادثه تروریستی اهواز را از دیگر موارد کاری این کمیسیون برشمرد و گفت: این جلسه با حضور وزرای اطلاعات و کشور، فرمانده نیروی زمینی ارتش، مسئولان استان خوزستان جهت بررسی ابعاد و جزئیات حادثه تروریستی اهواز برگزار شد. دستگاه‌ها گزارشی از وظایف و اقدامات ارائه کردند.

به گفته نجفی، در این جلسه مواردی همچون ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از فشار حوادث مشابه، همگرایی و همکاری فزاینده ارگان‌های ذیربط، اهتمام توسعه اقتصادی و اجتماعی در استان خوزستان برای نیل به توسعه پایدار، عزم جدی ایران برای مبارزه با تروریسم، اشراف اطلاعاتی علی‌رغم بالا بودن حجم تلاش برای اقدامات تروریستی مطرح و مقرر شد دو کمیته امنیت و اقتصادی کمیسیون گزارشاتی را جمع‌بندی کرده و ارائه کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ