کد خبر: ۹۷۷۳۵
۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۷/۴

تفاوت سخنرانی ترامپ و روحانی در سازمان ملل
تلویزیون فرانسه اعلام کرد:

تفاوت سخنرانی ترامپ و روحانی در سازمان ملل

سردبیر ارشد تلویزیون فرانس۲۴ در مورد سخنان رئیس جمهور ایران در مجمع سازمان ملل اعلام کرد: برخلاف ترامپ که تلاش کرد ایران را درحاشیه قرار دهد،روحانی ایران را عضو مسئول جامعه جهانی نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آرمن گورگن سردبیر ارشد بخش بین الملل فرانس24 اظهار داشت: آمریکاست که با خروج از توافق هسته ای 2015 در انزوا قرار گرفته و از مسیر اصلی خارج شده است.

وی با بیان اینکه سخنرانی روحانی کلاسیک بود، افزود: سخنرانی وی تند نبود چرا که این نخستین سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل نبود، اما در قبال اسرائیل محکم و استوار بود.

گورگن به نقل از رئیس جمهوری ایران گفت: چنانچه می خواهید بار دیگر مذاکره کنید، به میز مذاکره ای که آن را برهم زدید، باز گردید.

بنابراین گزارش، رئیس جمهوری ایران سه شنبه شب در سخنرانی مجمع سازمان ملل خطاب به امریکا گفت: در نهایت راه بهتری جز گفت‌ و گو وجود ندارد اما گفت‌ وگو، دو سویه است و براساس برابری، عدالت و منزلت انسان‌ها و برمبنای قواعد و حقوق بین‌الملل. قطعنامه 2231شورای امنیت سازمان ملل متحد، ورق پاره نیست.از شما دعوت می‌کنیم به قطعنامه 2231 بازگردید،دعوت می‌کنیم به میز مذاکره‌ای که آن را برهم زدید، بازگردید. اگر از برجام می‌ترسید و آن را کارنامه رقیبان سیاسی در آمریکا می‌دانید،دعوت می‌کنیم به مصوبه شورای امنیت بازگردید و در نهادهای بین‌المللی بمانید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ