کد خبر: ۹۸۷۵۳
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۷/۴

انتقادات تند پورابراهیمی از اداره کشور و رییس جمهور

انتقادات تند پورابراهیمی از اداره کشور و رییس جمهور

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد تند از عدم معرفی وزاری کار و اقتصاد و استعفای وزیرصنعت گفت: با این وضعیت که نمی‌شود کشور را اداره کرد،اگر کسی توان اداره ایران را ندارد باید مسئولیت را کنار بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی امروز در یادواره 130 شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان با تبیین شرایط اقتصادی روز دلیل آن را سیاست‌های اشتباه ارزی دولت اعلام کرد و  گفت اولین بار نیست که با شوک ارزی روبه‌رو می‌شویم اما انتظار می‌رفت دولت این وضعیت را با تحمیل کمترین هزینه به مردم مدیریت کند.

وی با بیان اینکه دشمن نیز با طراحی سعی بر اخلال در نظام اقتصادی دارد،افزود: سخنان روز گذشته ترامپ بسیار گستاخانه بود،وی در حالی که تمام امکانات را در اختیار وهابیت و تروریسم گذاشته در سازمان ملل بی‌شرمانه به آن افتخار می‌کنند.برجام بر سر رفع مشکلات اقتصادی بود اما آمریکا بدعهدی کرد، محدودیت‌های هسته‌ای را قبول کردیم که تحریم‌ها برداشته شود اما هیچ کدام از تحریم‌ها برداشته نشد بلکه بیشتر هم شد، اعتماد به آمریکا خیانت به ایران است، همه امروز در دنیا این موضوع را می‌دانند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه از روز اول اتخاذ اشتباه سیاست‌های ارزی دولت جلساتی را برگزار کرده و این اشتباه را به آنها تذکر دادیم،تصریح کرد: ظاهرا گوش شنوایی برای اصلاح مشکلات نیست و 3.5 ماه هر چه اصرار کردیم دولت نپذیرفت و کشور را به لبه پرتگاه برد.دولت باید تکلیف را مشخص کند، مشکلات اقتصادی با جلوگیری از فساد، رانت و قاچاق کالا قابل حل است.آمریکا هم اگر فکر می‌کند با ادبیات زورگویانه می‌تواند مقامت مردم را بشکند خیال باطل کرده، این خواب برای مردم ایران تعبیر نمی‌شود.

پورابراهیمی با اشاره به عدم معرفی وزیر کار توسط رئیس جمهور باوجود گذشت حدود دو ماه از استیضاح وزیر سابق تصریح کرد: وزیر اقتصاد نداریم، از استعفای وزیر صنعت صحبت می‌شود، با این وضعیت که نمی‌شود کشور را اداره کرد، رئیس جمهور باید پاسخگو باشد.یکشنبه هفته آینده جلسه مهمی در کمیسیون اقتصادی برگزار می‌شود تا این مشکلات بررسی شود، ترویج ناامیدی خیانت است و می‌شود با استفاده از ظرفیت‌ها و توان داخلی مشکلات اقتصادی را حل کرد.

وی با بیان اینکه ترامپ نمی‌تواند برای یک کشور تصمیم بگیرد،گفت: اگر کسی توان اداره ایران را ندارد و دلش خالی شده باید مسئولیت را کنار بگذارد. دولت باید به خود بیاید و تصمیم تخصصی گرفته و در برابر خون شهدا پاسخگو باشد،خوشبختانه سایه ولایت بر ایران وجود دارد و به برکت خون شهدا این گردنه سخت را نیز پشت سر می‌گذاریم و بینی دشمن را به خاک می‌مالیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ