کد خبر: ۹۸۷۵۷
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۷/۴

واکنش فرمانده سپاه به اظهارات ترامپ و ادعای ملاقات با روحانی

واکنش فرمانده سپاه به اظهارات ترامپ و ادعای ملاقات با روحانی

فرمانده سپاه ضمن واکنش به ادعای درخواست ملاقات روحانی از سوی ترامپ،درباره اظهارات در سازمان ملل گفت: وی در حال کوچک شدن است و اگر این مسیر را ادامه دهد جهان با زوال زودهنگام آمریکا روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم،محمدعلی جعفری درحاشیه جشنواره سلمان فارسی با اشاره به اظهارات سخیف و نامتعارف شب گذشته ترامپ در مجمع سازمان ملل گفت: بذر آشوب، مرگ و ویرانی را شما و دولت های مرتجع طرفدار شما در منطقه می‌پراکنید. جنایت‌های مستقیم و غیرمستقیم آمریکا و دولت‌های حامی نظام سلطه در فلسطین، سوریه و عراق و ایران هرگز از یاد مردم مسلمان و غیرمسلمان این کشورها نخواهد رفت.

وی افزود: مردم انقلابی و آزادی‌خواه یمن هر روز شاهد تکرار این جنایت‌ها و به خاک و خون کشیده شدن مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی‌گناه هستند. شب گذشته در سازمان ملل، حضار به سخنان سخیف ترامپ خندیدند،خنده‌های آنها را دیدید و شنیدید. پیام این تمسخر، فروریختن پوشالی و انزوای بیشتر آمریکاست و این یک رسوایی بزرگ سیاسی بود.مطمئن باشید مردم ایران و منطقه، به این اظهارات سراسر دروغ و مضحک نیز می‌خندند اما صدای خنده‌های آنان را از راه دور نمی‌شنوید.

جعفری با ابراز اینکه امروز آمریکا نماد ستم در همه عالم است و مظلومان و آزادی خواهان جهان در حال متحد شدن علیه آمریکا هستند،گفت: ترامپ در حال کوچک شدن است و اگر این مسیر را ادامه دهد مطمئن باشد جهان با زوال زودهنگام آمریکا روبه‌رو خواهد شد.مردم ایران اطمینان دارند ادعای درخواست ملاقات رئیس جمهور ایران از سوی ترامپ هم یک دروغ بزرگ مثل دیگر دروغ‌هاست، بدانید تا زمانی که ظلم و بیدادگری نظام سلطه با رهبری و هدایت نظام امپریالیستی ادامه دارد، رویه ایران و اکثریت قاطع مردم تغییری نخواهد کرد، چون یکی از مؤلفه‌های عمده فرهنگ هر ایرانی، اقتدار همراه با ظلم‌ستیزی است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ