کد خبر: ۹۸۷۵۸
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۷/۴

علت رکورد شکنی های امروز بازار طلا و حباب سکه
رییس کمیسیون طلا مطرح کرد:

علت رکورد شکنی های امروز بازار طلا و حباب سکه

رییس کمیسیون طلا و جواهر علت رکوردهای امروز بازار طلا و حباب سکه اعلام کرد و گفت: تقاضا برای طلای زینتی به شدت کاهش یافته و ادامه این وضعیت صنعت طلاسازی را به صفر می رساند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد کشتی آرای در خصوص چرایی افزایش قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای اخیر به تسنیم گفت: معمولا فعل و انفعالات اقتصادی متاثر از مسائل سیاسی است به همین دلیل بگو مگوهای سیاسی تاثیر را در بازار اقتصادی می گذارد و بازارهای مالی داخلی و خارجی نیز به این صحبت ها واکنش نشان می دهند.

وی افزود: معمولاً بازار قیمت ها را از ساعت 12 به بعد هر روز مشخص می کند ولی امروز اتفاقی که افتاد موجب شد تا قبل از ساعت 11 ظهر قیمت ها بیرون بیاید.تقاضای شدیدی برای خرید دلار و سکه و طلا از صبح امروز به بازار وارد شد که قیمت ارز ،طلا و سکه را افزایش داد. برای اولین بار رکوردهای جدید قیمتی را در بازار طلا و ارز داشتیم که قبلا حتی تصور آن را هم نمی کردیم.

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت سکه ظهر امروز به 5 میلیون و 120 هزار تومان رسید، درباره حباب قیمت سکه هم گفت: حباب سکه به حداقل ممکن کاهش یافته، دیروز سکه تا 370 هزار تومان حباب داشت ولی تا این لحظه حباب سکه از بین رفته و حدود 80 هزار تومان است.فشار تقاضا روی طلای آب شده و طلای خام طی روزهای اخیر فشار زیاد و روی سکه کم شده است.همچنین تقاضا برای طلای زینتی به شدت کاهش یافته و ادامه این وضعیت صنعت طلاسازی را به صفر می رساند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ