کد خبر: ۹۸۸۴۴
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۷/۸

ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه امام ممنوع شد
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام:

ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه امام ممنوع شد

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: شرایطی برای تاکسی‌های اینترنتی در این فرودگاه در نظر گرفته شده که با عدم همکاری از این پس حضور آنها در فرودگاه ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، شهرام آدم‌نژاد در نشستی خبری اظهار داشت: در حال حاضر حدود 1400 تاکسی در فرودگاه داریم. این در حالی است که روزانه به 800 مسافر خدمت‌رسانی می‌شود. این به معنای آن است که حتی برای تاکسی‌هایی که رسما در فرودگاه هستند نیز باید شرایطی تعریف شود که بتواند خدمت‌رسانی کند.

وی افزود: در فرودگاه امام برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا از حداقل توان تاکسی‌ها به طور کامل استفاده شود، از این‌رو ورود تاکسی‌های اینترنتی و پلاک‌های شخصی که قصد جابجایی مسافران را دارند نباید ادامه پیدا کند.تلاش می‌شود ظرف یک تا دو ماه آینده مشکلات مربوط به تاکسی‌های فرودگاه حل شود،برای تاکسی‌ها مسیرهای مشخصی تعریف کرده‌ایم و حتی یک افزایش قیمت نیز در سال جاری اتفاق می افتد.

آدم‌نژاد با اشاره به طراحی اپلیکیشن فرودگاه امام ادامه داد: در این اپلیکیشن که به زودی و با حضور وزیر راه رسما به بهره‌برداری می‌رسد، تلاش شده تمام نیازهای مسافر در نظر گرفته شود.آمارهای پایانی شهریورماه نشان می‌دهد کاهش مسافر فرودگاه کمتر از 10 درصد در قیاس بامدت مشابه سال گذشته بوده است. در ایام تحریم نیز جز دو ایرلاین خارجی که پیش از آن و به دلیل مسائل اقتصادی اعلام کرده بودند پروازها را متوقف می‌کنند دیگر ایرلاین‌ها همچنان در فرودگاه فعال هستند و نسبت به جابه‌جایی مسافران و تقاضای موجود در بازار ایران اقدامات لازم را صورت می‌دهند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ