کد خبر: ۹۸۸۵۱
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۷/۸

رکورد صف خرید بورس شکسته شد/ ۱.۵ میلیارد سهم و ۷۱۰ خریدار خوش شانس

رکورد صف خرید بورس شکسته شد/ ۱.۵ میلیارد سهم و ۷۱۰ خریدار خوش شانس

در معاملات امروز ، رکورد جدیدی در تشکیل صف خرید شرکت های بورسی ثبت و با بازگشایی یک نماد بیش از ۱.۵ میلیارد سهم برای خرید وارد سامانه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک تجارت که از سه شنبه گذشته به دلیل رشد بیش از 50 درصدی قیمت سهام و لزوم برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی با توقف نماد روبرو شده بود، امروز به بورس بازگشت و رکورد جدیدی در تشکیل صف خرید به جا گذاشت.

براساس این گزارش، در حالی بیشترین تقاضای خرید شرکت های بورسی مربوط به پتروشیمی مبین و بانک صادرات با 1.3 و 1.2 میلیارد سهم و در سال های 93 و 94 بود که با بازگشت "وتجارت" ، صف خرید بیش از 1.5 میلیارد سهمی تشکیل شد تا رکورد تازه ایی ثبت شود.

در این میان، بیش 588 میلیون سهم به ارزش 64 میلیارد تومان داد و ستد شد و صف خرید بالغ بر یک میلیارد و 13 میلیون سهمی هم بجا ماند.

با این رویداد ، بهای هر سهم این بانک با افزایش 10 درصدی به 109 تومان بالغ شد و طی آن 687 سرمایه گذار حقیقی و 23 حقوقی خوش شانس موفق به خرید از 104 و 7 سهامدار حقیقی و حقوقی شدند.

همچنین بانک تجارت بعد از حدود دو سال حضور در قیمت های کمتر از 100 تومان ، امروز شاهد ارقام بیش از قیمت اسمی 100 تومانی هر سهم شد. 

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ