کد خبر: ۹۸۸۶۱
۰:۲ - ۱۳۹۷/۷/۹

"فولاد" با افزایش سرمایه ۷۳ درصدی بازهم بزرگترین شرکت بورس می شود

فولاد مبارکه برنامه افزایش سرمایه ۷۳ درصدی از محل جذاب سود انباشته را اعلام کرد تا در صورت اخذ موافقت سازمان بورس بازهم عنوان بزرگترین شرکت بورس را به نام خود کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فولادمبارکه که بعد از افزایش سرمایه شهریور سال گذشته تاپیکو (از 43 به 8.1 هزار میلیارد تومان ) با سرمایه اسمی 7.5 هزار میلیارد تومانی دومین شرکت بزرگ بورس محسوب می شود، برنامه افزایش سرمایه 73 درصدی را اعلام کرد تا بازهم عنوان بزرگترین شرکت بورس را به نام خود کند.

در این راستا، "فولاد" درنظر دارد در صورت موافقت سازمان بورس، سرمایه فعلی را  از محل جذاب سود انباشته به 13 هزار میلیارد تومان برساند تا در صدر شرکت های بورسی از لحاظ سرمایه اسمی قرار گیرد.

این فولاد ساز تامین مالی مذکور را با 4 هدف بازیافت مخارج سرمایه ای طرح های در دست اجرا ،بازیافت مخارج سرمایه ای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های فرعی و وابسته، بازیافت مخارج سرمایه ای تملک سرمایه گذاری های بلند مدت و اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد کرد.

بنابراین گزارش،سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی با 17.1 درصد و شرکت توسعه سرمایه رفاه با 7.1 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت بورسی حضور دارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ