کد خبر: ۹۸۸۶۵
۰:۱ - ۱۳۹۷/۷/۹

بورس برای دهمین بار کارت قرمز داد /حذف شرکتی با برنامه افزایش سرمایه از مازاد تجدید ارزیابی ها

بورس برای دهمین بار کارت قرمز داد /حذف شرکتی با برنامه افزایش سرمایه از مازاد تجدید ارزیابی ها

دهمین کارت بورس برای قند نقش جهان صادر شد که برنامه افزایش سرمایه ۲۹۳ درصدی از تجدید ارزیابی ها دارد تا بعد از ۱۷ سال حضور، به دلیل زیاندهی راهی بازار پایه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی از 9 دی سال گذشته اصلاحات و تغییراتی در نحوه افشای اطلاعات توسط سازمان بورس اعمال شده که در ادامه حذف شرکت ها از بورس و انتقال به بازار پایه فرابورس ، شرکت قند نقش جهان هم کارت قرمز گرفت تا فردا سه شنبه از فهرست شرکت های بورسی خط خورده و راهی بازار پایه شود.

براساس این گزارش، از سال گذشته تاکنون 9 شرکت چینی ایران ، پارس پامچال ، سیمان کارون ، پلی اکریل ، تولید مواداولیه الیاف مصنوعی ، سرمایه گذاری ملت، سایپا دیزل و ایران خودرو دیزل از بورس اخراج شده اند.

طبق بررسی های بورس پرس "قنقش" که از 13 تیر سال جاری مشمول تعلیق نماد شده ، دارای سرمایه اسمی 13.9 میلیارد تومانی بوده و از اردیبهشت 80 با قیمت 1550 تومانی هر سهم وارد بورس شده و  آخرین قیمت هر سهم آن در بورس مربوط به 9 تیر با 429 تومان است.

این شرکت در آخرین اطلاعات مالی، برای هر سهم 291 ریال و در مجموع بیش از 17.6 میلیارد تومان زیان پیش بینی کرده و قصد دارد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و برای خروج از ماده 141 قانون تجارت، سرمایه را به 54.6 میلیارد تومان برساند.

در ترکیب سهامداری "قنقش" هم شهرداری اصفهان و شرکت توسعه کشت وصنعت ملی با بیش از 45.8 و 28.3 درصد حضور دار

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ