کد خبر: ۹۹۰۱۲
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۷/۱۳

از برنامه ۵ ساله راهبردی

از برنامه ۵ ساله راهبردی "همراه"رونمایی شد/تشریح فعالیت ها و انتظارات

وزیر ارتباطات از برنامه راهبردی ۵ ساله آتی همراه اول رونمایی و انتظارات از این شرکت بزرگ را اعلام کرد و مدیرعامل به تشریح فعالیت های انجام شده پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در مراسمی که با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول، مهدی اخوان بهابادی رییس هیات مدیره همراه اول و جمعی از مدیران ارشد این شرکت در روز اول نمایشگاه تلکام در سالن اختصاصی این اپراتور برگزار شد، برنامه راهبردی ۵ ساله همراه اول رونمایی شد.

این برنامه با ماموریت تحقق رویای دیجیتال در تلاش است تا به عنوان یکی از رهبران بازار ICT منطقه، به ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند برای توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال بپردازد.

فرهنگ در این مراسم با اشاره به رونمایی از راهبرد ۵ ساله آتی همراه اول گفت:‌ در ۹ ماه گذشته برنامه راهبرد ۵ ساله همراه اول را بنا بر مأموریت‌ های شرکت، تدوین کرده‌ ایم. امید می رود با توسعه فضای فناوری به فراگیر شدن حوزه کسب و کار در این کمک کنیم.غیر از چشم ‌انداز که تبدیل شدن به یکی از رهبران ICT در منطقه است،حوزه کسب ‌وکار فراتر از گذشته خواهد شد و شرکت‌ های زیادی با ماموریت‌ های متنوع به خانواده همراه اول اضافه می ‌شوند.

وی ضمن بیان اینکه درگذشته همراه اول شرکتی بود که بیشتر در حوزه ارتباطات و برقراری شبکه‌ های ارتباطی فعال بود، گفت: در حال حاضر شرکت ‌های همسو به خانواده همراه اول اضافه شده و ما به دنبال شرکت‌های فراتر از کسب‌وکارهای اصلی هستیم. شرکت‌ مبین‌نت و امن‌افزار به مجموعه اضافه شده‌اند و به دنبال اضافه‌ شدن حرکت اول هستیم. امیدواریم این اکوسیستم به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک کند.

آذری جهرمی نیز این اپراتور را لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال توصیف کرد و گفت: شواهد جوانی در همراه اول مشخص است. مسیر حرکتی اقتصاد دیجیتال و ساخت ایران دیجیتال نیاز به نیروی جوان دارد. مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، هیات مدیره و گروه جوان همراه اول پرقدرت پای کار آمده اند و در سال گذشته توانسته اند نقش مهمی در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته باشند.

وی ادامه داد: از این شرکت انتظار بزرگی داریم. اتصال مدارس تا پایان سال جاری به شبکه پرسرعت پهن باند جزو ماموریت هایی است که همراه اول با حمایت دولت پیگیری می کند. بحث هوشمندسازی مصرف انرژی و فعالیت در حوزه کشاورزی هوشمند جزو پروژه هایی است که "همراه" در آن ورود خواهد کرد.پیگیری و حل مشکلاتی مردم در مجموعه سرویس های ارزش افزوده حرکت ارزشمندی بود که امیدواریم این مسیر شفافیت با انرژی بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ