کد خبر: ۹۹۰۵۰
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۷/۱۴

با ارزش‌ترین برند خودروساز جهان معرفی شد
توسط موسسه اینتربرند:

با ارزش‌ترین برند خودروساز جهان معرفی شد

موسسه اینتربرند از رده‌بندی بهترین و با ارزش‌ترین برندهای خودروسازی جهان در سال ۲۰۱۸ پرده‌برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از وب سایت Automotive World، به تازگی موسسه اینتربرند که به طور سالانه یک فهرست از باارزش‌ترین برندهای جهان منتشر می‌کند،از یک رده‌بندی جدید شامل بهترین و با ارزش‌ترین برندهای مختلف جهان در سال ۲۰۱۸ پرده‌برداری کرد.

در این فهرست، شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن که سالها عنوان با ارزش‌ترین برند فعال در این صنعت در جهان به خود اختصاص می‌داد،جای خود را به دایملر آلمان شرکت مادر مرسدس بنز داده است.این برند لوکس ساز آلمانی که در جایگاه هشتم این رده‌بندی و نخستین خودروساز لوکس در جهان قرار گرفته، تنها برند اروپایی حاضر در میان ۱۰ نام تجاری برتر سازمان اینتر برند ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود. ارزش این شرکت نیز ۴۸.۶ میلیون دلار در مقایسه با سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است.

در این رده بندی، عواملی همچون نوآوری، انعطاف‌پذیری و اصالت در طراحی تاثیرگذار بوده‌اند تا این برند آلمانی را در صدر فهرست برترین شرکت‌های جهان قرار دهد.از دیگر عواملی که سازمان اینتر برند در این رده‌بندی هرساله آنها را در نظر می گیرد، می‌توان به عملکرد مالی محصولات و خدمات برند، نقش برند در فرایند تصمیم‌گیری خرید و قدرت ان در رابطه با حفاظت از درآمد آتی اشاره کرد.

این در حالی است که بزرگترین رقیب مرسدس بنز، بی‌ام‌ دبلیو در جایگاه سیزدهم این فهرست رده‌بندی جای گرفته است.اپل، گوگل و آمازون به ترتیب در رتبه های نخست تا سوم این فهرست جای گرفته اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ