کد خبر: ۹۹۰۵۶
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۷/۱۴

سازمان تعزیرات انبار دارو دختر وزیر سابق را مجددا

سازمان تعزیرات انبار دارو دختر وزیر سابق را مجددا" پلمب کرد

سخنگوی سازمان تعزیرات از پلمب مجدد انبار داروی دختر وزیر سابق خبر داد و گفت:قرار بود داروهای کشف شده امحا شود اما بدون حضور کارشناسان غذا و دارو ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب دوباره انبار داروی دختر وزیر سابق خبر داد و به فارس گفت: هفته قبل قرار بود با دستور سازمان تعزیرات و حضور کارشناسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، داروهایی که از انبار دختر وزیر سابق کشف شده بود تفکیک و به کارخانه‌ای برای امحا فرستاده شود.

وی افزود: پنج‌شنبه با مراجعه بازرسان سازمان تعزیرات متأسفانه مشاهده شد این تفکیک دارو بدون حضور نمایندگان و ناظران کارشناس غذا و دارو و صرفاً توسط کارگران شرکت مذکور در حال انجام است.

رایگانی اضافه کرد: با همکاری سازمان تعزیرات و دادستانی البرز به دلیل بروز این تخلف، انبار مجدداً پلمب شد و گزارش تخلف معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به دادستانی ارسال شد.

دختر وزیر سابق، ۲ پرونده در تعزیرات داشت یکی از این پرونده‌ها به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان و دیگری به ارزش ۵میلیارد تومان بود که در پرونده یک میلیارد و دویست میلیون تومانی حکم صادر و اجرا شد و تمامی داروهای انبار معدوم شدند.

پرونده ۵میلیاردی این فرد که مربوط به قاچاق دارو بود به دادسرای استان کرج ارجاع داده شده بود که در تفکیک داروها و ارسال آنها برای امحا تخلف صورت گرفت و منجر به پلمب دوباره انبار شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ