کد خبر: ۹۹۰۵۷
۰:۹ - ۱۳۹۷/۷/۱۵

سوداگران بازار ارز برای جلوگیری از ورود نقدینگی به بورس نقشه دارند
نماینده مجلس:

سوداگران بازار ارز برای جلوگیری از ورود نقدینگی به بورس نقشه دارند

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه گفت: سوداگران بازار ارز و سکه برای حفظ قیمت های کاذب قصد دارند سرمایه گذاری در بورس را کم بازده جلوه دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رحیم زارع درباره وضعیت شاخص بورس به خانه ملت گفت: در مجموع وضعیت بازار سرمایه مناسب بوده و با توجه به اینکه یکی از سیاست های اقتصادی تقویت این بازار است پیش بینی می شود سرمایه گذاری در بورس در بلندمدت مناسب باشد.اما سوداگران بازار ارز و سکه برای حفظ قیمت های کاذب قصد دارند سرمایه گذاری در بورس را کم بازده جلوه دهند.

وی افزود: در شرایطی که مشخص شده سرمایه گذاری در بازار ارز ریسک قابل توجهی دارد باید سیاست های حمایتی از بورس بیشتر مورد توجه قرار بگیرد تا مردم ترغیب شوند نقدینگی را به بازار سرمایه سوق دهند.سقوط آزاد نرخ دلار در هفته گذشته بیانگر این است که باید مردم در بخش مولد اقتصاد سرمایه گذاری کنند تا با انجام این مهم،شرایط برای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی فرزندان این سرزمین فراهم شود.

زارع ادامه داد: اینکه سوداگران قصد دارند با شایعه پراکنی مانع هدایت نقدینگی به بازار سرمایه شوند اثبات شده اما مردم نباید به این شایعات توجه کنند حتی کسانی که اطلاعات کمی از بازار سرمایه دارند می توانند با استفاده از مشاوره شرکت های تحت نظارت سازمان بورس،سرمایه گذاری کنند.فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه باید ترویج داده شود چرا که از این طریق می توان بازار دلالی کاذب را مهار کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۹:۴ - ۱۳۹۷/۷/۱۵
3
0
پاسخ
کدوم شایعه ااقای نماینده؟ خود من سهام سایپارو 197 تومن اخر سال 94 خریدم الان 120 تومنه و صف فروش.اگه دلار خریده بودم الان 500درصد سود کرده بودم.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ