کد خبر: ۹۹۰۹۹
۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۷/۱۶

بازدهی۱۶۳ درصدی یک صندوق و آموزش رایگان بورس  در کارگزاری

بازدهی۱۶۳ درصدی یک صندوق و آموزش رایگان بورس در کارگزاری

یک کارگزاری ضمن تحقق بازدهی ۱۶۳ درصدی صندوق سرمایه گذاری ، اقدام به برگزاری آموزش رایگان بورس کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارگزاری آینده­ نگر خوارزمی یکی از زیرمجموعه های سرمایه گذاری خوارزمی که دارای فعالیت­ های متنوعی بوده در حوزه مشاوره پذیرش شرکت ­ها در بورس و فرابورس، تهیه امیدنامه و مستندات شرکت ویتانا برای پذیرش در بازار دوم فرابورس درحال انجام بوده که پیش بینی می­ شود تا پایان سال، سهام آن از بازار پایه به بازار دوم فرابورس انتقال یابد.

علاوه بر این در بازار بنگاه های کوچک (SME ) نیز پذیرش شرکت ­های نصیر کیانگ، فولاد ریزی قائم سپاهان و تولیدی لوله و اتصالات PFP در حال انجام است که بزودی شاهد پذیرش این شرکت ­ها در بازار شرکت ­های کوچک و متوسط فرابورس ایران از طریق شرکت کارگزاری آینده ­نگر خوارزمی خواهیم بود. همچنین امیدنامه و مستندات مربوط به پذیرش سهام شرکت ریل پرداز نوآفرین در بازار دوم معاملات بورس به هیات پذیرش بورس ارسال شده که در انتظار نظر هیات پذیرش برای ورود به بازار بورس است.

این کارگزاری در حوزه بازار دارایی ­های فکری فرابورس هم فعال بوده و درحال حاضر 3 طرح «مخروط واژینال تقویت کننده عضلات کف لگنی»، «جوراب مقاومتی آبی» و «پوشش مت‌کاتالیست غیرقابل انبساط تقویت شده با نانو مواد مورد استفاده در مبدل کاتالیستی خودروها» در مرحله انتقال دارایی در دفتر اسناد رسمی و اداره مالکیت صنعتی است که پیش بینی می­ شود ظرف یک ماه آتی، قطعیت معامله این طرح ­ها در بازار دارایی فکری فرابورس ایران اعلام شود.

آموزش رایگان ورود به بورس نیز شنبه هر هفته با هدف آموزش الفبای بورس به سهامداران خرد و جذب مشتریان جدید در محل کارگزاری برگزار می­ شود.  علاوه بر این با همکاری موسسه آموزشی آسا سرمایه، دوره­ های حرفه­ ای بازار سرمایه در طول ایام هفته برگزار می شود.

در حوزه مدیریت صندوق­ های سرمایه­ گذاری نیز، صندوق سرمایه­ گذاری مشترک خوارزمی با بازدهی 162.68 درصد بر اساس ارزش خالص دارایی­ ها در 13 مهر، جزو 5 صندوق برتر معرفی شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ