کد خبر: ۹۹۱۷۶
۱۴:۵ - ۱۳۹۷/۷/۱۷

منتظر انقلاب در صنعت معدن باشید / نقشه راه 5 محوره
رئیس دبیرخانه تعامل دولت و مجلس:

منتظر انقلاب در صنعت معدن باشید / نقشه راه 5 محوره

رئیس دبیرخانه تعامل دولت و مجلس در بخش معدن گفت: با اجرای نقشه راه معدن و صنایع معدنی، منتظر انقلابی در بخش معدن رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، داریوش اسماعیلی با اشاره به ابلاغ نقشه راه معدن و صنایع معدنی توسط وزیر صنعت به خانه ملت گفت: این نقشه راه محصول فعالیت دبیرخانه تعامل دولت و مجلس و شامل 72 بند و 5 محور اصلی توسعه اکتشاف و تامین پایدار اطلاعات پایه، بهبود فضای کسب و کار بخش معدن و صنایع معدنی و رشد تولید، توسعه بازار، صادرات غیر نفتی و مدیریت واردات، سرمایه گذاری وافزایش ظرفیت و جذب سرمایه گذاری و آموزش، توسعه پژوهش‌های کاربردی و ارتقاء فناوری پنج محوری است.

وی ادامه داد: مسوولیت نظارت بر اجرای نقشه راه معدنی به عهده دبیرخانه تعامل دولت و مجلس و متشکل از 6 نفر از معاونان وزیر صنعت به علاوه هیئت رئیسه فراکسیون معدن مجلس و کمیته معدن کمیسیون صنایع و معادن است و ریاست این دبیرخانه را بر عهده دارم.

اسماعیلی مجلس با اشاره به اینکه با اجرای نقشه راه معدن و صنایع معدنی انقلابی در بخش معدن رخ می‌دهد، ادامه داد: به دلیل وظیفه نظارت بر اجرای این نقشه توسط دبیرخانه تعامل دولت و مجلس، پیگیری‌های لازم انجام و به شدت بر اجرای نقشه مصر هستیم.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ