کد خبر: ۹۹۱۸۷
۰:۰ - ۱۳۹۷/۷/۱۸

نماینده ضدایرانی آمریکا در سازمان ملل رفتنی شد/ تعریف ترامپ

نماینده ضدایرانی آمریکا در سازمان ملل رفتنی شد/ تعریف ترامپ

ترامپ اعلام کرد نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل تا پایان سال جاری میلادی از این سمت کناره‌ گیری می‌کند تا بعد از استراحت در نقشی دیگر به دولت برگردد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، بنابر اعلام دیروز ترامپ، نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل تا پایان سال جاری میلادی از این سمت کناره‌گیری می‌کند تا بعد از استراحت در نقشی دیگر به دولت برگردد.

ترامپ با بیان اینکه دلمان برای وی تنگ خواهد شد، گفت: نمایندگان کشورهای مختلف از جمله روسیه و چین هیلی را می‌شناسند و مهم‌تر از آن به وی احترام می‌گذارند.

به گفته ترامپ جانشین هیلی تا دو سه هفته آینده مشخص می شود.

هیلی هم گمانه‌زنی‌ها از حضور انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ را رد کرد و گفت: تصمیمی درباره آینده نگرفته ام اما برای پیروزی ترامپ تلاش خواهم کرد. برای مقامات دولتی بسیار مهم است که بدانند چه زمانی باید کناره‌گیری کنند. تا سمت‌ها چرخش داشته و افراد دارای انرژی و قدرت مشابهی بتوانند کارها را به عهده گیرند.

وی در مورد دستاوردهای حضور در سازمان ملل هم گفت: آمریکا قوی‌تر شده و کشورها می‌دانند که این کشور هر کاری مانند خروج از برجام را که می‌گوید انجام می‌دهد. کشورها هم متوجه شده‌اند نمی‌توانند اقدامات بد ایران را نادیده بگیرند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ