کد خبر: ۹۹۶۳
۰:۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

عرضه بلوک ۱۸.۴ درصدی بیمه البرز توسط سهامدار عمده
۹ اسفند انجام می شود:

عرضه بلوک ۱۸.۴ درصدی بیمه البرز توسط سهامدار عمده

گروه توسعه مالی مهرآیندگان با عرضه بلوک ۱۸.۴ درصدی بیمه البرز در ۹ اسفند قصد خروج از ترکیب سهامداری این شرکت مشمول اصل ۴۴ را دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بیمه البرز که 15 مهر 88 با عرضه اولیه 10 درصد سهام و کشف قیمت 629 تومانی هر سهم وارد بورس شده با عرضه بلوکی 18.4 درصد سهام مواجه شده است.

به این ترتیب گروه توسعه مالی مهرآیندگان در نظر دارد تا 9 اسفند 662 میلیون و 600 هزار سهم این شرکت مشمول اصل 44 را به قیمت پایه هر سهم 150 تومان و به ارزش پایه 9.9 میلیارد تومان روانه میز فروش کند تا در صورت انجام معامله از ترکیب سهامداری این شرکت 360 میلیارد تومانی خارج شود.

این عرضه به صورت یکجا و نقد بوده و توسط کارگزاری خبرگان سهام انجام خواهد شد و خریدار یا خریداران باید محدودیتهای حاکم بر سهامداران شرکت های بیمه ای از جمله ماده 33 قانون تأسیس بیمه و همچنین شرایط اختصاصی پذیرش سهام شرکتهای بیمه در بورس را رعایت کنند.

براساس این گزارش، پیش از این هم سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در 9 اسفند سال 91 اقدام به عرضه بلوک 16.16 درصدی این شرکت به قیمت پایه هر سهم 435 تومان و به ارزش 42.1 میلیارد تومان کرده بود که به همان قیمت پایه و بدون رقابت به فروش رسید.

10 بهمن 88 نیز 20 درصد سهام بیمه البرز به قیمت پایه هرسهم 100 تومان از سوی آستان قدس عرضه شده بود.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ