رئیس سازمان بورس حکم معاون جدید و ۵ مشاور را صادر کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طی روزهای اخباری از تحولات مدیریتی در سازمان بورس از سوی بورس پرس منتشر شد و امروز یکی از این اخبار مهم که مربوط به حضور معاون گروه سایپا در سازمان بورس بود، تایید شد.

در این رابطه سنا اعلام کرد: در پی استعفای دکتر محمدرضا عربی از سمت معاونت نظارت بر بورس ها و ناشران، ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، حسن امیری را به این سمت منصوب کرد. عربی همچنان در هیأت مدیره سازمان بورس حضور دارد و به فعالیت خود در این سازمان ادامه می دهد.

همچنین دکتر فطانت طی حکمی اعضای گروه مشاوران سازمان بورس و اوراق بهادار را برگزید. بر اساس این حکم، احکام مشاوره برای احمد قلعه بانی، مسعود کمالی اردکانی، دکتر فرهاد ریاضت، دکتر سید علی حسینی و محمدرضا مصلحی صادر شده است.

براساس این گزارش شب گذشته بورس پرس اعلام کرده بود: حکم حسن امیری به عنوان معاون جدید نظارت بر بورس ها و ناشران از سوی محمد فطانت رئیس سازمان بورس قطعی شده و وی رسما" به جای محمدرضا عربی (که از مهر سال گذشته از شرکت بورس به سازمان بورس آمده بود ) ، عهده دار این سمت مهم شده است.

در این میان عربی همچنان عضو هیات مدیره سازمان بورس تا احتمالا" اردیبشهت سال آینده خواهد بود.

همچنین رئیس سازمان بورس درحالی بعد از حدود سه ماه دست به اولین تغییرات مدیریتی زده که تحول مهم دیگر شکل گیری هسته مشاوره 5 نفره با ترکیب متفاوت و متنوعی است که نشان دهنده برنامه های توسعه ایی و همه جانبه فطانت برای بازار سرمایه است.

به این ترتیب رئیس سازمان بورس دیروز احکام مشاوره برای احمد قلعه بانی (مدیرعامل سابق سایپا ، شرکت ملی نفت و ملی مس )، مسعود کمالی اردکانی ( رایزن سابق بازرگانی ایران در چین ) ، دکتر فرهاد ریاضت (عضو هیئت مدیره بانک های ایران و اروپا، بانک های آسیا و اقیانوسیه، معاون ریاست بانک صنعت و معدن، رئیس مرکز تحقیقات مدیریت دانشگاه)، دکتر سید علی حسینی (مدیرعامل کنونی شرکت بورس انرژی و معاون سابق سازمان بورس) و محمدرضا مصلحی (مدیرعامل سابق و عضو هیات مدیره سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و هیئت مدیره سازمان گردشگری ایران، ایران سازه ، صنایع مس شهیدباهنر و.. ) را صادر کرده است.

به گزارش بورس پرس، همچنین درحالی برخی اخبار غیر رسمی و زمزمه ها از تغییر مدیر عامل یکی از بورس ها حکایت کرده اند که از قرار معلوم تغییر سعید مستشار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هم قطعی شده و از فردی به نام سید طاهری و برخی دیگر نام برده شده است. همچنین قرار است مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و شرکت خدمات بورس هم تفکیک شود.

انتهای پیام