واکنش مدیرعامل فولادمبارکه به تحریم های جدید آمریکا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمید رضا عظیمیان درباره تحریم جدید فولادمبارکه و 19 شرکت بورسی و غیر بورسی دیگر به عصرمعدن گفت: متأسفانه این موضوع ممکن است برخی محدودیت ها را برای فولاد بارکه ایجاد کند اما با راهکارها و ظرفیت‌های قانونی به مقابله با تحریم می رویم تا نتواند مشکلاتی برای شرکت ایجاد کند.

وی افزود: این موضوع نیازمند برخی هماهنگی‌ها با مراکز دولتی و وزارت صنعت است تا بتوانیم در اولین فرصت راهکارهایی برای مقابله با تحریم تهیه و به اطلاع همه مصرف کنندگان، سهامداران و کسانی که با فولاد مبارکه در ارتباط هستند قرار دهیم و اثر اقدام خصمانه آمریکا را به حداقل برسانیم. از سوی دیگر هماهنگی‌های لازم در داخل کارخانه و با دولت انجام و اعلام می کنیم.

عظیمیان در پاسخ به سوالی درباره اثر تحریم‌ها در بازارهای اروپا ، عراق و افغانستان و... توضیح داد:  تحریم ها موضوع جدیدی نیست و تنها اسم شرکت در فهرست آمده است. بنابراین مذاکرات با طرف‌های قرارداد ادامه دارد و راهکارهایی برای تدوام و حفظ بازار کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه در دست خواهیم داشت. از سوی دیگر با توجه به مذاکراتی که دولت با گروه ۱+۴ داشته و در حال انجام است از ظرفیت های آن استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام