پیش بینی مخالفت ۹۰ درصد نمایندگان مجلس با شریعتمداری و شانس سه گزینه دیگر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عبدالله حاتمیان با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی چهار وزارتخانه برای کسب رأی اعتماد به مجلس به فارس گفت: وزرای پیشنهادی راه و اقتصاد مطلع، سالم و قوی یافتیم و با توجه به اینکه این دو وزیر دارای تخصص نیز هستند امیدواریم بتوانند منشأ خیر و برکت شوند و به احتمال بسیاری قوی، این دو وزیر رأی اعتماد مجلس را کسب خواهند کرد.

وی ادامه داد: در رابطه با رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت نیز دیدگاه مناسبی داریم و اکثریت مجلس موافقند. پیش‌بینی است که سه وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه‌های راه، اقتصاد و صنعت از مجلس رأی اعتماد خواهند گرفت اما محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی کار نتواند رأی اعتماد نمایندگان را کسب کند.

این نماینده مجلس افزود: ۹۰ درصد نمایندگان با وزارت محمد شریعتمداری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مخالفند و وی نخواهد توانست رأی اعتماد مجلس را کسب کند مگر اینکه با رایزنی‌ها بتواند نظر نمایندگان را تغییر دهد و آنها را متقاعد کند.

حاتمیان گفت: طبق برآورد ، رأی رضا رحمانی از دیگر وزرای پیشنهادی در مجلس بیشتر خواهد بود و دژپسند و اسلامی نیز در کسب رأی اعتماد از مجلس رتبه دوم و سوم را داشته باشند.

انتهای پیام