مدیرعامل سایپا معاونت مهم را معرفی کرد / اعلام انتظارات

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا سروش در ادامه تغییرات مدیریتی و بعد از انتصاب مدیرعامل سایپا یدک، معاون جدید بازاریابی و فروش را هم معرفی و محمدعلی قادری را جانشین رضا تقی زاده در این معاونت مهم کرد.

تقی زاده از مهر سال گذشته عهده دار این مسئولیت بود و قادری هم که پیش از این به مدت 2 سال معاون بازاریابی و فروش سایپا در سال های 91 تا 93 بود و دارای سوابقی چون معاون منابع انسانی و پشتیبانی سایپا یدک، معاون بازاریابی و فروش سایپا دیزل، مدیرعامل سایپا لجستیک، مدیر ارتباطات سایپا یدک و... است.

سروش در جلسه معرفی معاون جدید گفت: حوزه فروش و خدمات پس از فروش، ویترین گروه سایپا است که باید بهترین جلوه و موقعیت را در تعامل با بازار و مشتریان داشته باشد. با پشتیبانی حوزه های مربوط به تولید محصول از نظر کیفیت و ویژگی های فنی، انتظار داریم ویترین سایپا به شایستگی ایفای نقش کند و در ارتباط با مردم و مشتریان و شبکه نمایندگی ها به بهترین وجه عمل شود.

وی ادامه داد: انتظار می رود با همدلی حوزه فروش و خدمات پس از فروش، ساختار شبکه نمایندگی های گروه سایپا ارتقا یابد. کارکنان و مدیران حوزه فروش باید از اخلاق حسنه برخوردار باشند و دراین صورت سازمان نیز آراسته و پاک خواهد بود و حسن خلق و شفافیت امور باعث ایجاد محیط آرام و خلاق در چارچوب سازمان و در نهایت اعتلای گروه سایپا خواهد شد.

وی افزود: اگر بتوانیم ظرفیت نیروی انسانی درون سازمان را به درستی بشناسیم کمک زیادی به توسعه سایپا خواهیم کرد چراکه در مجموعه ٤٠ هزار نفری گروه سایپا، حتما نیروهای انسانی توانمندی حضور دارند که با کمک یکدیگر و هم افزایی بیشتر، سازمان سایپا را به تعالی‌ و پیشرفت خواهند رساند.

انتهای پیام