دستگیری ۹۳ دلال ارز و سکه با حساب‌های نجومی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایلنا، حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد ۱۹ با بیان اینکه بالغ بر ۹۳ نفر از دلالان با حساب های نجومی به زندان افتادند، گفت: از ابتدای برخورد پلیس با دلالان ارز و سکه ۴۰۰ نفر دستگیر شدند، با برخورد قاطع دستگاه قضا ۹۳ نفر به زندان رفتند. با تلاش و اقدامات اثرگذار پلیس پس از ۳۰ سال دلالان ارزی در چهار راه استانبول، منوچهری و میدان فردوسی جمع‌آوری شدند.

وی ادامه داد: در این طرح ۶۳۱ سارق و مالخر دستگیر شدند و هفت هزار و ۲۲۰ فقره اموال سرقتی کشف، ۱۴۱ دستگاه خودرو، ۹۰ دستگاه موتور سیکلت، هزار و ۶۹ پرونده سرقتی و ۳۵ باند متلاشی شد، ارزش اموال مکشوفه هفت میلیارد و ۶۰۲ میلیون تومان است. از سارقان دستگیر شده ۳۲۴ نفر سابقه‌دار و ۳۰۷ نفر برای بار اول دستگیر شدند، در این راستا ۴۹ پرونده تشکیل شد، تعداد کل اموال مکشوفه ۷۰۹ هزار و ۳۴۵ مورد بود. ۶ باند قاچاق کالا به ارزش ۱۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان متلاشی شد.

این مقام مسئول افزود: در این طرح ۱۷ کیلو مواد مخدر کشف و ۱۹۳ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند و۳۷۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۴ باند مواد مخدر متلاشی شد. همچ ۱۰ قبضه سلاح شکاری و ۴۳ سلاح سرد کشف شده است. این طرح نسبت به دیگر طرح‌ها موفقیت بیشتر داشته است.

رحیمی با بیان اینکه کسانی که وارد محدوده ترافیک می‌شوند، یکبار توسط پلیس اعمال جریمه می شوند، گفت: قانونی در شورای شهر مصوب شده مبنی بر اینکه ماشینی وارد طرح ترافیک می‌شود دوباره باید جریمه شود و من نمی‌دانم بنای این قانون چیست و نباید مردم برای یک تخلف دوبار جریمه شوند.

انتهای پیام