چهارمین عرضه بلوک۵۱ درصدی گرانترین سهم سال گذشته و دارای صف خرید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت گلوکوزان که اولین و بزرگترین تولیدکننده محصولات متنوع از ذرت در ایران و از سال 1349 فعال بوده، تا بهار سال گذشته و قبل از افزایش سرمایه 163 درصدی ، با قیمت 4150 تومانی ، گرانترین سهم بازار بود و دیروز با صف خرید و رشد قیمت به بیش از هزار و 68 تومان رسید.

در این میان شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا (وابسته به بنیاد مستضعفان ) امروز برای چهارمین بلوک 51.13 درصدی این شرکت 20 میلیارد تومانی را آماده عرضه کرده تا در صورت انجام معامله از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به این ترتیب بعد از ناکامی در واگذاری این بلوک مدیریتی در 20 تیر و 7 و 27 مرداد سال جاری ، مقرر شده بیش از 102 میلیون و 268 هزار سهم "غگل" به قیمت پایه هر سهم 17 هزار و 228 ریال و به صورت 30 درصد نقد و مابقی اقساط از سوی کارگزاری بورس بهگزین عرضه شود.

در این عرضه خریدار یا خریداران ملزم به ارایه تعهدهای کتبی رعایت الزامات مربوط به تداوم شرایط پذیرش و پایبندی به حداقل الزامات سهام شناور آزاد بازار دوم بورس، برنامه کسب و کار واقع بینانه در خصوص فعالیت های آینده شرکت بعد از تحصیل، خرید سهام از سهامداران جزء فعلی حداقل به مدت 3 ماه به همراه تعهد کتبی مربوطه و تضمین کارگزار ، عدم خروج از سهم کنترلی به مدت 2 سال از زمان تحصیل سهام شده اند.

انتهای پیام