حمایت از "همراه" برای تولید و عرضه محتوای بومی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،جمال هادیان دبیرجشنواره کودکآنلاین در جلسه شورای سیاستگذاری این جشنواره گفت: دبیرخانه جشنواره کودکآنلاین خارج از وزارت ارتباطات با همراهی همراه اول تجهیز شده و آغاز به کار کرده است. 27 آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره است و تاکنون استقبال خوبی از سوی ایده پردازان و فیلمسازان صورت گرفته است.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیزدر این جلسه با اشاره به وظیفه این بنیاد گفت: وظیفه حمایت از تولید محتوا در حوزه سینمای کودک و نوجوان را داریم و هر سال در اصفهان جشنواره ای در این خصوص برگزار می شود.رویکرد وزارت ارتباطات در این جشنواره ایجاد نگاه تخصصی به شبکه های اجتماعی است که همین موضوع فرصت مناسبی برای گفتمان سازی محسوب می شود و به همین بهانه متخصصان حوزه رسانه می توانند دیدگاه را در این زمینه مطرح کنند.

وی افزود: برگزاری این جشنواره زمینه آموزش به والدین را فراهم می کند و موجب تقویت دیدگاه های انتقادی کودک در فضای مجازی می شود به طوری که کودکان هرموضوع مطرح شده ای را در فضای مجازی باور نمی کنند.در حال حاضر اپراتورها بر سر خام فروشی اینترنت با هم رقابت می کنند و در چنین شرایطی همراه اول در حال تلاش برای تولید محتوا و عرضه محتوای بومی است و امید می رود در پخش و عرضه محتوای این جشنواره نیز موفق عمل کند.

انتهای پیام