بانک بورسی با صندوق بازنشستگی رسانه ملی قرارداد یک ساله بست

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در چارچوب تفاهمنامه ای که به امضای محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و مجتبی رضایی رییس صندوق بازنشستگی کارکنان سازمان صدا و سیما رسید، سطح همکاری های متقابل از طریق تمرکز حساب های صندوق و شرکت های زیرمجموعه آن در بانک ملت و همچنین گسترش بسترهای مناسب برای ارائه خمات بانکی در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک، ارتقا خواهد یافت.

بر اساس این تفاهمنامه که اعتبار زمانی آن یک سال تعیین شده و با توافق طرفین برای سال یا سال های بعدی قابل تمدید خواهد بود، بانک ملت انواع خدمات خرد و ویژه بانکداری الکترونیک، سرمایه گذاری، تامین سرمایه و کارگزاری و خدمات ارزی را به صندوق بازنشستگی کارکنان سازمان صدا و سیما ارائه خواهد کرد.

بیگدلی با اشاره به اینکه همکاری بانک و سازمان صدا و سیما سابقه ای بیش از ۱۵ سال دارد،گفت: انعقاد این تفاهمنامه به تقویت این تعاملات کمک خواهد کرد.بانک ،سازمان صدا و سیما و صندوق بازنشستگی کارکنان این سازمان، ظرفیت های بالایی دارند،ارائه خدمات متنوع و متفاوت به صندوق، موضوع اصلی این تفاهمنامه است ولی آنچه مهم است رابطه برد- برد و تعامل دوطرفه در انجام این کار است تا بدین ترتیب هر دو مجموعه منتفع شوند.

وی پیشنهادات ارائه شده از سوی مسئولان صندوق در جهت تقویت همکاری ها قابل بررسی خواند و گفت: بانک ملت آماده ارائه خدمات ویژه به بازنشستگان تحت پوشش صندوق در بخش های مختلف در چارچوب ضوابط و مقررات جاری است.همچنین برای مشارکت با شرکت های زیرمجموعه صندوق در پروژه های مختلف اعلام آمادگی کرد، در بخش بیمه، اعتبارات، صرافی،  ارز و بین الملل هم آماده بررسی نیازها و ارائه راه حل های مناسب هستیم.

بیگدلی از مسئولان مربوطه خواست تا گزارش پیشرفت تفاهمنامه را هر سه ماه یک بار ارائه کنند تا در صورت وجود مشکلات، به سرعت رفع شود و اظهار امیدواری کرد تفاهمنامه مذکور برای هر دو طرف منشاء خیر و برکت باشد و به پیشبرد اهداف دو مجموعه کمک کند.

رضایی نیز تاکید کرد: خوشبختانه بانک ملت خوشنام با تعداد زیاد مشتریان است و صندوق آمادگی دارد تا در زمینه های مختلف به ویژه تبلیغات، همکاری های مشترکی را داشته باشد. ۱۴ هزار نفر بازنشسته سازمان صدا و سیما تحت پوشش صندوق هستند، ۱۰ هزار نفر از این تعداد، از شعبه بانک ملت حقوق را دریافت می کنند و در واقع این بانک، بانک اصلی صندوق برای ارائه خدمات به بازنشستگان صدا و سیما است.از مدیران بانک ملت درخواست می شود تا در قالب تفاهمنامه، خدمات ویژه ای را به بازنشستگان تحت پوشش صندوق ارائه کنند.

انتهای پیام