توضیح جدید معاون وزیر درباره استعفا از ریاست سازمان خصوصی سازی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: سوء برداشت پیرامون خبر استعفای پوری حسینی رخ داده است.در خبرهای 13 دی ماه تعدادی از خبرگزاری ها اعلام شده وی که معاون وزیر اقتصاد است پس از اتهام پراکنی‌ها و افترازنی‌های اخیر یکی از نمایندگان مجلس استعفا کرده است.

پوری حسینی گفت: با روی کار آمدن وزیر جدید اقتصاد از روی ادب و احترام درخواست جایگزین برای سمت ریاست سازمان کرده و همین اقدام را با روی کار آمدن کرباسیان در مهر سال 96 و جناب دژپسند در آذر سال 97 را انجام دادم. تعدادی از خبرگزاری ها با سوء برداشت اعلام کردند استعفا به خاطر ایراد تهمت و اتهام‌پراکنی توسط یکی از نمایندگان مجلس صورت پذیرفته است.

وی افزود: نه تنها هیچ‌گونه استعفای جدیدی را ننوشته‌ام بلکه سازمان خصوصی‌سازی با اقتدار برای اعاده حیثیت و زدودن تهمت و افتراهای وارده از ساحت پاک و همچنین برای تداوم اجرای قانونمند و سالم وظایف سازمانی بیش از پیش آماده است.

بنابراین گزارش، تکذیب استعفای پوری حسینی به دلیل کارنامه پرحاشیه‌ رخ داده که چهارشنبه گذشته در خبری رسمی و به نقل از روابط عمومی  سازمان خصوصی سازی به صراحت به نقل از پوری حسینی گفته شده بود: در تجمعاتی که انجام می شود، می‌گویند بنده از سازمان خصوصی‌سازی استعفا بدهم. والله بنده استعفا داده‌ام، به‌صورت کتبی هم این کار را کرده‌ام.

انتهای پیام